لوگو میلگرد ذوب آهن

قیمت میلگرد ذوب آهن

کارخانه ذوب آهن اصفهان که قدیمی‌ترین کارخانه فولادسازی در سطح کشور است علی‌رغم تمام چالش‌های روبرو، همچنان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تامین مقاطع فولادی شناخته شده و از آن به عنوان مادر صنعت فولاد کشور یاد می‌شود. این موضوع تنها یک مفهوم را می‌رساند و آن کیفیت محصولات تولیدی است.  قیمت میلگرد ذوب آهن اغلب به نسبت کیفیت بالا و استانداردهای رعایت شده در تولید، بسیار مناسب بوده و همین امر کارخانه ذوب آهن اصفهان را در میان اهالی صنعت بسیار محبوب کرده است. در ادامه این مطلب می‌توانید لیست قیمت میلگرد ذوب آهن به روز را مشاهده نمایید.

قیمت میلگرد ذوب آهن

میلگرد ذوب آهن

برای بررسی علل محبوبیت میلگرد ذوب آهن در بین مصرف کنندگان، باید به چند پارامتر توجه کرد. مورد اول، شمش ریزی در کارخانه ذوب آهن است. کارخانه فولاد مبارکه به عنوان اولین و با گذشت زمان ذوب آهن اصفهان به نماد فولادسازی در ایران بدل گشت و توانست محصولات متنوعی را روانه بازار کند. امروزه میلگرد ذوب آهن اصفهان مرغوب‌ترین میلگرد در بازار شمرده شده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد اغلب گزینه اول صنعت‌گران و طراحان ساختمان محسوب می‌شود. یکی از دلایل کیفیت بالای میلگرد ذوب آهن استفاده از شمش‌های SP5 در تولید آن است. قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان به سایز و وزن آن نیز بستگی دارد. برای شناخت بهتر این محصول و داشتن خریدی با آگاهی کامل، در ادامه این مطلب توضیحاتی درباره این محصول داده و قیمت میلگرد ذوب آهن به روز را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

علامت اختصاری میلگرد ذوب آهن اصفهان

آگاهی داشتن از برخی اطلاعات فنی مشخصات مختص هر کارخانه یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید و تعیین اصلی یا تقلبی بودن میلگرد است. علامت اختصاری میلگرد ذوب آهن اصفهان “ESCO” است که بر روی بدنه میلگردها حک می‌شود. این نشان مخفف شده عبارت Esfahan Steel Company است. طبیعتا اصلی یا تقلبی بودن عاملی اساسی در تضمین کیفیت و قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان است. 

وزن میلگرد ذوب آهن

به دلیل متغیر بودن استانداردهای میلگرد، محاسبه وزن میلگرد را می‌توان به نوعی چالش‌برانگیزترین محاسبه در بین تمام آهن‌آلات دانست. همانطور که اطلاع دارید وزن میلگرد ذوب آهن از عوامل مهم و تأثیرگذار در قیمت میلگرد ذوب آهن و کیفیت آن به شمار می آید. جدول وزنی میلگرد ذوب آهن و دیگر کارخانه‌های معتبر، از طریق وبسایت فولادینو قابل دسترسی است.

قیمت میلگرد ذوب آهن

 قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان علی رغم حجم تولید بالای خود و توانایی کنترل بازار، متاثر از قیمت ارز و انرژی دارای تغییراتی است. در اینجا جدول قیمت میلگرد ذوب آهن در تمامی سایزهای موجود آورده شده است. این لیست هر روزه توسط تیم پشتیبانی فولادینو به‌روز‌رسانی می‌شود و شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد ذوب آهن به روز به آن مراجعه فرمایید.

خرید میلگرد ذوب آهن

مجموعه فولاد سازان راه ابریشم ارائه دهنده مناسب‌ترین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان در بازار بوده و آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. جهت رفع هرگونه ابهام در زمینه خرید میلگرد ذوب آهن و مشاوره در زمینه خرید و قیمت میلگرد ذوب آهن به روز، می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره  ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل کرده و در جریان جدیدترین تغییرات قیمت میلگرد ذوب آهن  قرار بگیرید.