لوگو میلگرد نیشابور

قیمت میلگرد نیشابور

میلگرد فولاد خراسان  که در بازار با نام میلگرد نیشابور نیز شناخته می‌شود، یکی از با کیفیت‌ترین میلگردهای موجود در ایران به شمار می‌رود. می‌توان گفت، مهم‌ترین دلیل این اتفاق، استفاده از تجهیزات به روز دنیا در خطوط تولید شمش فولادی و در واحدهای نورد می‌باشد. بخش عمده‌ی تجهیزات کارخانه فولاد خراسان، توسط شرکت دانیلی تهیه شده است. این موضوع در کنار سیاست‌های کلی و خط مشی کارخانه فولاد خراسان، باعث محبوبیت محصولات آن، از جمله انواع میلگرد آجدار و میلگرد ساده شده است.

قیمت میلگرد نیشابور

استعلام قیمت میلگرد نیشابور 

قیمت میلگرد نیشابور، همانند سایر میلگردهای موجود در بازار، دارای نوساناتی ناشی از شرایط اقتصادی کشور، می‌باشد. کارخانه فولاد خراسان شمش مورد نیاز برای خطوط نورد خود را در داخل مجموعه خود تولید می‌کند و همین امر باعث می‌شود که مسئولین این کارخانه، نسبت به تعداد زیادی از رقبا، توانایی بیشتری در کنترل قیمت میلگرد خود داشته باشند و به نوعی یکی از ارکان اصلی تعیین قیمت روزانه میلگرد در کشور تلقی می‌شوند.
قیمت میلگرد نیشابور با توجه با تغییرات نرخ ارز و هزینه‌های مرتبط با انرژی، همانند سایر میلگردهای موجود در کشور، دچار تغییراتی می‌شود. در جدول زیر، لیست قیمت میلگرد نیشابور در تمامی استانداردهای و سایزهای موجود در بازار ایران آورده شده است. این لیست، به طور روزانه توسط کادر پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم، به روز رسانی می‌شود.

وزن میلگرد نیشابور 

میلگرد نیشابور با پشتوانه تجهیزات پیشرفته‌ی خود توانسته است، خود را به عنوان یکی از استانداردترین میلگردهای موجود در ایران معرفی کند. تلورانس وزنی میلگرد نیشابور نسبت به استاندارد جهانی خود در تمامی سایزها بسیار کم و محدود است. در جدول زیر، وزن میلگرد نیشابور در سایزهای مختلف نمایش داده شده است.

خرید میلگرد نیشابور 

میلگرد نیشابور، روزانه توسط تعداد زیادی از مصرف کنندگان جزئی و عمده خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه فولادینو، به دلیل ارتباط مستقیم با معتبرترین کارخانجات تولید فولاد در کشور، از جمله مجتمع فولاد خراسان (نیشابور) توان تامین میلگرد نیشابور در انواع سایزهای موجود در بازار را دارد. همچنین، به منظور رفاه بیشتر مشتریان، فولادینو محدودیتی برای حداقل میزان سفارش میلگرد نیشابور مشخص نکرده است و مصرف‌کنندگان می‌توانند هر چند شاخه که مورد نیازشان است از طریق مسیرهای ارتباطی مشخص شده در سایت، تهیه کنند.