لوگو میلگرد میانه

قیمت میلگرد میانه

میلگرد میانه از جمله پرطرفدارترین میلگردهای موجود در بازار آهن و فولاد ایران می‌باشد. کارخانه فولاد آذربایجان میانه توانسته است از سال ۱۳۸۰ با تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن میلگرد در سایزهای مختلف، سهمی عمده در تامین میلگرد مورد نیاز کشور ایفا کند. این کارخانه از جمله مراکز تولیدی تک محصولی می‌باشد که به طور تخصصی فقط به تولید میلگردهای از سایز ۱۰ تا ۳۲ پرداخته است.

قیمت میلگرد میانه

دلیل محبوبیت میلگرد میانه چیست؟

میلگرد میانه در بین میلگردهای تولیدی در کشور از محبوبیت خاصی برخوردار است. از جمله دلایل این اتفاق می‌توان به کیفیت بالای میلگرد A3 میانه اشاره کرد. همچنین میلگردهای تولیدی در میانه، به لحاظ وزنی، انحراف و اختلاف کمی از حالت استاندارد دارند. دلیل سوم محبوبیت میلگرد میانه را می‌توان در موقعیت مکانی و جغرافیایی این منطقه جست. به دلیل نوع طراحی کارخانه در بخش‌های مختلف، بارگیری میلگرد میانه به سادگی قابل انجام است. این نکته شاید در ابتدا حسن بزرگی به نظر نرسد، اما با توجه به وابستگی بسیار زیاد زمان تحویل بار به سرعت بارگیری آن، میل خریداران بزرگ برای تهیه میلگرد مورد نیاز خود از کارخانه فولاد آذربایجان افزایش چشمگیری داشته است.
در کنار مزیت‌های ذکر شده برای کارخانه فولاد آذربایجان، این کارخانه برای خریداران محصولات خود یک محدودیت بزرگ را ایجاد کرده است که آن، عدم بارگیری سفارش‌های زیر ۱۵ تن می‌باشد. وجود این محدودیت باعث شده است که تعداد زیادی از خریداران میلگرد میانه، نتوانند به طور مستقیم از کارخانه محصول خود را تهیه کنند و وجود خریداران واسطه، قیمت میلگرد مینه را برای آن‌ها، اندکی افزایش داده است.

قیمت روز میلگرد میانه

قیمت میلگرد میانه همانند سایر میلگردهای موجود در کشور تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر، هزینه‌های مربوط به انرژی و حمل و نقل، سایز میلگرد تولیدی و نوسانات بازار ارز و قراضه می‌تواند دستخوش تغییراتی شود. وجود این نوسان‌ها، ضرورت یک منبع آگاه به قیمت روز میلگرد میانه را بیش از پیش آشکار می‌کند. تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم، به واسطه حضور مستقیم در بازار آهن و فولاد، در جریان جدیدترین تغییرات نرخ میلگرد میانه قرار دارد.
در جدول زیر لیست قیمت میلگرد میانه در تمامی سایز‌های موجود در بازار آورده شده است. این لیست به صورت روزانه توسط کادر فولادینو به روز رسانی می‌شود.