لوگو تیرآهن ذوب آهن

قیمت تیرآهن ذوب آهن

کارخانه ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین و اصلی‌ترین کارخانه‌های تولید محصولات فولادی در ایران محسوب می‌شود. عملیات اجرایی این کارخانه از سال 1344 شروع شد و نهایتا در سال 1351 کارخانه ذوب آهن اصفهان با ظرفیت تولید 550 هزار تن در سال فعالیت خود را آغاز کرد. یکی از محصولات اصلی تولید شده توسط این کارخانه انواع تیرآهن است که کاربردهای گسترده آن در صنعت ساختمان‌سازی بر کسی پوشیده نیست. مناسب بودن قیمت تیرآهن ذوب آهن و بالا بودن کیفیت محصول نهایی در کنار کاربری‌های فراوان، تیرآهن ذوب آهن را به یکی از محبوب‌ترین محصولات این کارخانه بدل کرده است.در ادامه این مطلب جدول لیست قیمت تیرآهن ذوب آهن در سایز‌های مختلف آورده شده است که به صورت روزانه توسط کادر فولادسازان راه ابریشم بروزرسانی می‌شود.

قیمت تیرآهن ذوب آهن

تیرآهن ذوب آهن

دارا بودن ویژگی‌هایی مثل نصب آسان، مستحکم بودن، سرعت اجرای بالا و … تیرآهن‌ها را به یکی از مهم‌ترین مقاطع فولادی در صنعت ساختمان‌سازی تبدیل کرده است. حجم استفاده از این محصول تا حدی بالاست که کوچکترین تغییر در قیمت روز تیرآهن اصفهان، اختلاف فاحشی را در هزینه اجرایی نهایی اعمال خواهد کرد. 

تیرآهن ذوب آهن اصفهان در سه نوع تیرآهن بال‌ پهن موازی (H)، تیرآهن بال نیم پهن موازی (IPE) و تیرآهن بال باریک شیبدار(IPN) در بازار موجود هستند. جدا از استانداردهای مختلفی که برای تیرآهن در نظر گرفته می‌شود، تیرآهن‌ها را می‌توان بر اساس ساز نیز طبقه‌بندی کرد. قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان امروز تا حد زیادی وابسته به سایز آن است.  البته لازم به ذکر است که قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان تنها منوط به استاندارد و کیفیت ساخت نیست. پارامترهایی مانند وزن تیرآهن، روش تولید، کیفیت و قیمت مواد اولیه مورد استفاده و میزان عرضه و تقاضا در تعیین قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان نقش دارند.

قیمت تیرآهن ذوب آهن

تیرآهن از آن دسته از محصولاتی است که میزان تقاضا و نوسانات بازار آن به صورت روزانه و گاهی لحظه‌ای تغییر می‌کند و ممکن است قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان امروز اختلاف مشهودی با قیمت تیرآهن ذوب آهن در روز گذشته یا فردا داشته باشد؛ بنابراین به صورت کلی امکان پیش‌بینی دقیق قیمت روز تیرآهن اصفهان وجود ندارد و قیمت تیرآهن ذوب آهن نیز مانند سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر پارامترهایی چون نوسانات نرخ ارز و دلار، هزینه‌ مواد اولیه، هزینه‌های حمل و نقل، وضعیت اقتصادی و سیاسی، میزان عرضه و تقاضا، نوع و سایز و دیگر موارد، همواره در نوسان است.

قیمت تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان

تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان کاربردهای وسیعی در صنعت ساخت و ساز دارد. استفاده از آلیاژهای فولادی ST37، ST44 و ST52 کیفیت بالایی به این محصول بخشیده است. تیرآهن 14 ذوب آهن حدودا 155 کیلوگرم وزن دارد.

قیمت تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در سایز 16 بسیار مناسب است و از جمله محصولات پرکاربرد و پرطرفدار محسوب می‌شود که به واسطه طراحی ساده و هوشمندانه، می‌توان از آن در قسمت‌های مختلف صنعت ساختمان‌سازی استفاده کرد. از این محصول در ستون‌ها، ساخت خرپا، ایجاد نعل و پوشش‌های سقفی و زیرساخت برای پل‌ها استفاده می‌شود. وزن حدودی تیرآهن 16 اصفهان 190 کیلوگرم است.

قیمت تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان

تیرآهن سایز 18 ذوب آهن اصفهان به دلیل استفاده از مواد اولیه باکیفیت، بیشترین کاربرد را در ساختمان‌سازی دارد و به دوام سازه‌ها استحکام می‌بخشد. از این محصول برای پوشش سقف‌ها و خرپا، ساختن ستون‌های اصلی و یا ساخت پل‌های زنبوری استفاده می‌شود. وزن حدودی تیرآهن 18 اصفهان 230 کیلوگرم است.

خرید تیرآهن ذوب آهن

خرید تیرآهن ذوب آهن در ابعاد و سایزهای مختلف و بدون هیچ محدودیتی در سفارش از طریق وبسایت فولادینو امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید یا قیمت روز تیرآهن اصفهان و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید از روز شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری با شماره 66200200-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان فولاد سازان راه ابریشم بهره ببرید.