لوگو لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

شرکت لوله‌های دقیق ایرانیان در سال ۱۳۵۲ و در شهرک صنعتی کاوه، واقع در استان مرکزی تاسیس شد. این کارخانه به عنوان اولین کارخانه تولید کننده لوله و تیوب‌های فولادی بدون درز در ایران شناخته می‌شود. گروه صنعتی کاوه ایرانیان با استفاده از خطوط تولیدی و تجهیزات به روز، با هدف تولید تیوب بدون درز با استفاده از روش تولیدی کشش سرد، با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن و همچنین انواع لوله‌های مانیسمان به روش نورد گرم و با ظرفیت تولید ۷۵ هزار تن در سال فعالیت می کند.

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

لوله‌های بدون درز یا مانیسمان کارخانه کاوه ایرانیان در اندازه‌های ۰٫۵ الی ۸ اینچ و به طول ۶ متر تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این لوله‌ها دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند، از جمله این کاربرد‌ها می‌توان به انتقال نفت و گاز، مواد تولید شده در پالایشگاه ها، شبکه گازرسانی و گاز شهری، حمل مایعات هیدروکربنی یا سیالات پرفشار اشاره کرد.

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان با توجه به فرایند ساخت، انرژی و تجهیزات نسبتا متفاوت با سایر لوله‌ها، دارای قیمت بیشتری می‌باشد و به همین دلیل کارخانه‌های محدودی در زمینه تولید این نوع لوله‌ها فعالیت می‌کنند. در جدول زیر، لیست قیمت انواع لوله‌های بدون درز این کارخانه آورده شده است. این جداول به صورت روزانه و توسط تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم، به روز می‌شوند.

خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان

خرید لوله مانیسمان دقیق کاوه ایرانیان از طریق مسیر‌های ارتباطی مشخص شده در وب‌سایت فولادینو انجام پذیر می‌باشد. با توجه به تجربه‌ی بالای تیم فولادسازان راه ابریشم در زمینه خرید و فروش لوله مانیسمان، شرکت فولادسازان راه ابریشم (فولادینو) گزینه بسیار مناسبی جهت دریافت مشاوره و خرید انواع لوله های مانیسمان به حساب می‌آید. برای اطلاع از قیمت سایر مقاطع فولادی می‌توانید از روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ و با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.