لوگو تیرآهن اهواز

قیمت تیرآهن اهواز

کارخانه تیرآهن اهواز،‌یکی از کارخانجات زیر مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌باشد که در سال ۱۳۵۱ خط اول این مجموعه با نام ۶۵۰ افتتاح گردید و هم‌اکنون ظرفیت تولید آن ۱۹۵ هزار تن در سال می‌باشد. پس از یکسال و در سال ۱۳۵۱ خط دوم کارخانه تیرآهن اهواز نیز با نام ۶۳۰ افتتاح شده و هم اکنون با ظرفیت تولید ۱۹۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کند. تیرآهن بال موازی (IPE) و تیرآهن بال باریک شیبدار (IPN) در ابعاد مختلف و همچنین نبشی و ناودانی از جمله محصولات تولید شده توسط کارخانه تیرآهن اهواز می‌باشند که بخشی از نیاز‌های بازار موجود را برطرف کرده‌اند.

قیمت تیرآهن اهواز

تیرآهن اهواز

محصولات کارخانه تیرآهن اهواز شامل انواع تیرآهن های بال نیم پهن موازی مطابق با استاندارد ۱۷۹۱ ایران، استاندارد DIN 1025-5 و انواع تیرآهن های بال نیم پهن موازی نیمه سبک، مطابق استاندارد ۱۶۳۴۸ ایران می‌باشد.

قیمت تیرآهن اهواز

در جدول زیر قیمت تیرآهن اهواز در اندازه‌های مختلف آورده شده است. این لیست به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید قیمت تیرآهن به صورت روزانه دچار تغییر می‌شود و به عوامل مختلفی مانند قیمت مواد اولیه، هزینه انرژی، حمل و نقل، ابعاد تیرآهن، قیمت ارز و غیره بستگی دارد، بنابراین اهمیت داشتن منبعی معتبر جهت اطلاع از آخرین قیمت بازار، بسیار زیاد می‌باشد.

قیمت تیرآهن ۱۴ اهواز

تیرآهن ۱۴ اهواز به صورت شاخه‌ای موجود می‌باشد و وزن هر شاخه در بازه ۱۴۶ تا ۱۶۴ کیلوگرم متغیر می‌باشد.

قیمت تیرآهن ۱۶ اهواز

یکی از پرمصرف‌ ترین تیرآهن‌های استفاده شونده در ساخت و ساز تیرآهن ۱۶ اهواز می‌باشد که وزن حدودی آن  در بازه ۱۷۸ تا ۲۰۰ کیلوگرم قرار می‌گیرد.

قیمت تیرآهن ۱۸ اهواز

طول هر شاخه تیرآهن اهواز ۱۲ متر بوده و وزن حدودی آن بین ۲۱۲ تا ۲۳۹ کیلوگرم است.

خرید تیرآهن اهواز

با توجه به مسیر‌های دسترسی آسان و پشتیبانی مناسب توسط گروه فولادینو دیگر نیازی به خرید حضوری احساس نمی‌شود و شما مشتریان تیرآهن اهواز به سادگی و با توجه به نیاز خود می‌توانید به خرید محصول مورد نظر بپردازید. در وبسایت فولادینو، اطلاعات تمامی تیرآهن‌ها به همراه آخرین قیمت، امکان خرید و فروش و همچنین گفت و گو با مشاور نیز موجود و در دسترس می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات ذکر شده با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰۰۲۱ در ساعات اداری و از روز شنبه تا چهارشنبه، تماس حاصل فرمایید.