لوگو میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس

این شرکت در مجموعه صنعتی سفید دشت که استان چهارمحال بختیاری واقع شده است، فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از تاسیس این شرکت حمایت از کسب و کار داخلی می باشد. بیشتر تجهیزاتی که در این شرکت به کار رفته اند از شرکت آلمانی Siemens تهیه شده اند و به دلیل استفاده  از تجهیزات مناسب و همچنین مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی به اهداف خود برسد. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن این شرکت و بازدهی بالای آن، رعایت مسائل محیط زیستی می‌باشد. علامت اختصاری این شرکت SFZ است که بر روی بدنه این میلگرد ها حک شده است. در مجموع، استفاده از افراد مجرب و توانمند و همچنین استفاده از دانش روز باعث رونق این  شرکت شده است و این نوع برنامه ریزی و هدف‌گذاری، تولید محصولات سالیانه این شرکت را به عدد ۴۲۰ هزار تن در سال رسانده است.

قیمت میلگرد زاگرس

میلگرد زاگرس

میلگرد های این شرکت به صورت آجدار و مطابق با استاندارد های ملی کشور به  شماره ۳۱۳۲ در دو دسته میلگردهای آج ۴۰۰و آج ۵۰۰ در بازار موجود می‌باشند. با توجه به بازنگری سازمان ملی استاندارد ایران و تایید دوباره میلگردهای آجدار ۵۰۰ و ۵۲۰، شرکت فولاد زاگرس که از شروع فعالیت خود به تولید میلگرد آجدار با مقاومت بالا می‌پرداخته، با در نظر گرفتن استاندارد جدید، دوباره شروع به ساخت این نوع از میلگرد کرده است.

قیمت میلگرد زاگرس

قیمت میلگرد زاگرس با توجه به پارامتر های مختلف قابل تغییر می‌باشد. قیمت این میلگرد می‌تواند به قیمت شمش اولیه خریداری شده، قیمت سوخت، بارگیری، حمل و نقل و همچنین نوسانات بازار ارز کشور بستگی داشته باشد. لیست قیمت میلگرد زاگرس که در این  صفحه موجود می‌باشد، هر روز توسط  مجموعه فولادینو، به روز رسانی می‌شود و قابل دسترسی است.