لوگو میلگرد هشترود

قیمت میلگرد هشترود

میلگرد هشترود یکی از میلگردهای نسبتا جدید در بازار آهن و فولاد کشور است اما توانسته است خود را در بین پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین میلگردهای موجود در ایران، جای دهد. این مسئله می‌تواند موید کیفیت بالای میلگرد هشترود باشد چرا که توانسته است در مدت کمتر از ۶ سال، خود را به عنوان رقیبی جدی برای کارخانجات قدیمی، در زمینه تولید میلگرد آجدار، معرفی کند.

قیمت میلگرد هشترود

اطلاعات کلی در مورد میلگرد هشترود

میلگرد هشترود، اصلی‌ترین محصول تولید شده در مجتمع فولاد سازان دقیقی تبریز می‌باشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۱ اقدام به ساخت کارخانه در مساحتی به اندازه ۴۵ هزار متر مربع کرده است اما فرآیند احداث کارخانه، با تاخیرهایی همراه بوده است. از جمله علل این اتفاق، تاکید سازمان‌های مرتبط، به رعایت کامل مسائل مربوط به محیط زیست می‌باشد. پروتکل‌های محیطی در سال ۱۳۹۱ به طور کامل رعایت شده و این کارخانه توانست در مرداد ۱۳۹۲ کارخانه خود را افتتاح کند. عمده محصول تولیدی مجتمع فولادسازان دقیقی تبریز میلگرد آجدار می‌باشد اما علاوه بر آن، این کارخانه توانایی تولید تیرآهن و نبشی را نیز دارد.

قیمت روز میلگرد هشترود

 قیمت میلگرد هشترود در این صفحه قابل مشاهده است. قیمت مناسب میلگرد هشترود در تمامی سایز‌ها در کنار کیفیت بالای این محصول، باعث شده است که علی رغم وجود کارخانجات معتبری نظیر شاهین بناب و ظفر بناب در آن منطقه جغرافیایی، کارخانه فولاد سازان دقیقی هم بتواند سهم فروش نسبتا بزرگی را در بازار محلی این منطقه، به خود اختصاص دهد. قیمت نهایی میلگرد هشترود می‌تواند با توجه به قیمت شمش اولیه خریداری شده، قیمت روز ارز و نوسانات قیمت سوخت و حمل و نقل، به طور روزانه دستخوش تغییراتی شود. لیست قیمت میلگرد هشترود که در این صفحه قابل مشاهده است، هر روزه توسط کادر پشتیبانی مجموعه فولادینو، به روز رسانی می‌شود.