لوگو میلگرد شاهرود

قیمت میلگرد شاهرود

این کارخانه در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در سال ۱۳۸۵ با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن میلگرد در سال فعالیت خود را آغاز کرد. این کارخانه در دوازده کیلومتری جاده شاهرود به دامغان واقع شده است.تولید میلگرد های فولادی ساده و آجدار A2 و A3 را می توان به عنوان اهداف اولیه این شرکت دانست. این کارخانه برای بهبود کیفیت محصولات خود قراردادی را با شرکت ایتالیایی منعقد کرده و توانست تمام خطوط خود را به فناوری‌های جدید مجهز کند. SHS-TC علامت این شرکت می باشد که بر روی مقاطع تولید خود حک کرده است.

قیمت میلگرد شاهرود

میلگرد شاهرود

 این مجموعه با توجه به عدم استفاده از فناوری Wire Road در خط تولید خود، توانایی تولید میلگرد‌های به صورت کلاف کوچکتر از سایز ۸ میلی‌متر را ندارد، به همین منظور محصول اصلی و عمده این شکرت، میلگردهای آجدار و ساده A2 و A3  در اندازه های ۱۰ تا ۳۲ میلی‌متر می باشد که با توجه ویژگی های خاص خودشان، در مصارف مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت میلگرد شاهرود

قیمت میلگرد شاهرود مانند سایر میلگردهای موجود در بازار به فاکتور های مختلفی بستگی دارد.از جمله این فاکتور ها میتوان به هزینه های مربوط به حمل و نقل و انرژی، ابعاد و سایز میلگرد ها، مقاومت آن ها در برابر خوردگی و همچنین شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار ارز اشاره کرد.به همین دلیل وجود یک منبع معتبر و آگاه به قیمت روز میلگرد بسیار ضروری می باشد.تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به دلیل حضور مستقیم خود در بازار فولاد به صورت کامل در جریان آخرین تغییرات نرخ میلگرد شاهرود قرار دارد.
در جدول زیر لیست انواع میلگرد های میانه با توجه به سایز و همراه با قیمت آورده شده است. این لیست به صورت روزانه نیز توسط تیم فولادینو به روز رسانی می شود.