لوگو میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد ظفر بناب

مجموعه فولاد ظفر بناب در سال ۱۳۸۶ در شهرک صنعتی بناب شروع به فعالیت کرده و توانست با استفاده حداکثری، از نیروی انسانی و به صورت شبانه‌روزی، ظرفیت تولید سالانه خود را به ۲۰۰ هزار تن در سال برساند. فاز دوم و سوم این مجموعه نیز در سال‌های بعد و با توجه به اهداف و چشم‌اندازهای این شرکت که افزایش تولید میلگرد و اشتغال‌زایی می‌باشد، تاسیس شدند.
فاز دوم این مجموعه با نام  فولاد ظفر نوین گستر بناب در سال ۱۳۹۰ با هدف افزایش تولید میلگرد‌های این مجموع تاسیس شد و توانست ظرفیت تولید سالیانه خود را به ۳۰۰ هزار تن در سال برساند. فاز سوم این مجموع نیز با هدف تولید محصولاتی متفاوت از میلگرد، مانند نبشی، ناودانی و تیرآهن در سال ۱۳۹۵ احداث و در سال ۱۳۹۶ به بهره‌ برداری رسید. ظرفیت تولید فاز سوم این مجموعه،‌ ۲۰۰ هزار تن در سال می‌باشد. در زمینه اشتغال زایی نیز می‌توان این شرکت را جز شرکت‌های موفق دانسته که توانست حدود ۶۰۰ شغل مستقیم و ۳۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد کند و به اهداف مدنظر خود نیز برسد.

قیمت میلگرد ظفر بناب

میلگرد ظفر بناب

با توجه به فعالیت و تولید میلگرد در دو فاز از سه فاز موجود در کارخانه میلگرد بناب، میلگرد‌ آجدار را می‌توان به عنوان محصول اصلی و مهم کارخانه میلگرد ظفر بناب در نظر گرفت. این میلگرد‌های در دو گرید متفاوت A2 و A3 تولید می شوند و در سایز‌های مختلف ۸ الی ۳۲ در بازار عرضه می‌شوند. علامت اختصاری این شرکت ZN.CT می‌باشد که باعث شناسایی راحت میلگرد ظفر بناب و تفاوت آن با سایر محصولات موجود می‌شود.

قیمت میلگرد ظفر بناب

قیمت میلگرد بناب مانند سایر میلگردهای موجود در بازار به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله این فاکتور‌ها می‌توان به هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و انرژی، سایز و ابعاد میلگرد ها، شرایط اقتصادی کشور و همچنین  نوسانات بازار ارز اشاره کرد، در جدول زیر لیست انواع میلگردهای بناب با توجه به سایز و همراه با قیمت آورده شده است. این لیست به صورت روزانه نیز توسط تیم فولادینو به روز رسانی می‌شود.