لوگو میلگرد ابهر

قیمت میلگرد ابهر

کارخانه فولاد سیادن ابهر در سال ۱۳۸۵ و در شهرستان ابهر شروع به فعالیت کرده و دارای ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن می‌باشد. از اهداف مهم این شرکت می‌توان به ایجاد اشتغال‌زایی و رفع محدودیت های موجود در بازار اشاره کرد که با توجه به فعالیت حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم،‌ این شرکت به خوبی به این مهم دست یافته است. یکی از دلایل محبوبیت این شرکت،‌ موقعیت جغرافیایی آن و قرارگرفتن در مرکز ایران می‌باشد که دسترسی آسانی را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

قیمت میلگرد ابهر

میلگرد ابهر

میلگرد‌های این کارخانه همگی از نوع آجدار می‌باشند که در گرید‌های A2  و A3، در سایز‌های ۸ الی ۲۸ میلی‌متر و طبق استاندارد ملی ۳۱۳۲ تولید می‌شوند. علامت اختصاری این شرکت KFA است که بر روی میلگرد‌های این شرکت حک شده و مشخص می‌باشد. جناقی بودن آج‌های این نوع میلگرد، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این محصول می‌باشد که برای مصارف ساختمانی بسیار مناسب بوده و طرفداران زیادی را در بازار ایران به خود جلب کرده است. 

قیمت میلگرد ابهر

قیمت میلگرد‌ ابهر مانند سایر محصولات موجود ممکن است هر روزه دچار تغییر شود و به فاکتور‌های زیادی مانند قیمت مواد اولیه، هزینه حمل‌و‌نقل و بارگیری، سایز میلگرد و غیره بستگی دارد. با توجه به اینکه اطلاع از آخرین قیمت موجود در بازار، از اهمیت بالایی برای افراد فعال در این زمینه برخوردار می‌باشد، نیاز به منبعی مطمئن برای اطلاع از این موارد بسیار ضروری و لازم است. در جدول زیر لیست انواع میلگرد های ابهر با توجه به سایز و همراه با قیمت آورده شده است. این لیست به صورت روزانه نیز توسط تیم فولادینو به روز رسانی می‌شود.