لوگو میلگرد شاهین بناب

قیمت میلگرد شاهین بناب

مجتمع فولاد شاهین بناب با تولید بیش از ۸۵۰ هزار تن میلگرد آجدار در سال، یکی از بزرگترین و بهترین کارخانجات تولید کننده در کشور می‌باشد. واحد تولید این کارخانه از دو بخش عمده تشکیل شده است. بخش اول آن خطوط نورد گرم و بخش دوم واحد ذوب و ریخته‌گری می‌باشد. وجود این دو واحد در یک مجموعه، باعث شده است قیمت میلگرد شاهین بناب در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از دقیق‌ترین قیمت‌های میلگرد در بین تمام کارخانجات تولید کننده بشود.

قیمت میلگرد شاهین بناب

علت محبوبیت میلگرد شاهین بناب

همانطور که گفته شد، میلگرد شاهین بناب یکی از با کیفیت‌ترین و دقیق‌ترین میلگردهای آجدار موجود در بازار آهن و فولاد کشور را ارائه می‌کند. یکی از دلایل اصلی این اتفاق در مرحله اول، واحد ذوب و ریخته‌گری کارخانه شاهین بناب می‌باشد. این خط، به شمش‌ریزی پیوسته فولاد می‌پردازد که در واقع شارژ ورودی خطوط نورد آن می‌باشد. ریخته‌گری با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته باعث شده است که عیوب شمش‌ریزی به حداقل رسیده و تبعا بر روی کیفیت میلگرد تولید شده اثر مستقیم دارد.
علت دیگر محبوبیت میلگرد شاهین بناب را می‌توان به خط نورد سوم آن نسبت داد. این خط تولید که دیرتر از خطوط دیگر نیز راه اندازی شده است، با به کارگیری تکنولوژی پیشرفته‌تر قابلیت تولید میلگرد، با سرعت و کیفیت بیشتر را دارا می‌باشد؛ به طوری که این خط به تنهایی می‌تواند به اندازه مجموع دو خط نورد دیگر تولید سالانه داشته باشد.

قیمت روز میلگرد شاهین بناب

قیمت روز میلگرد شاهین بناب در تمامی سایزهای تولید شده توسط این کارخانه در جدول زیر آورده شده است. این جدول هر روزه توسط کادر پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم در سایت فولادینو به روز رسانی می‌شود تا شما عزیزان در جریان جدیدترین قیمت میلگرد شاهین بناب قرار بگیرید.