لوگو تیرآهن ظفر بناب

قیمت تیرآهن ظفر بناب

مجتمع فولاد ظفر بناب یکی از بزرگترین مجموعه‌های فولادی فعال در شمال غرب کشور می‌باشد که در ابتدا با هدف تولید انواع میلگرد و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد. مجموعه ظفر بناب با احداث کارخانه‌های تولیدی در چهار فاز مختلف در طول سالیان گذشته توانسته است حجم تولید سالیانه خود را افزایش دهد و همچنین تنوع محصولاتی مناسبی را ایجاد کند. کارخانه ظفر بناب در بازار‌های خارجی نیز فعالیت مناسبی دارد و در سال گذشته حدود ۸۰ هزار تن از محصولات خود را به ۱۱ کشور آسیایی و اروپایی صادر کرده است و جز واحد‌های نمونه در زمینه صادرات به شمار می‌آید. احداث خطوط ورق‌های رنگی و کناف و همچنین تلاش برای حمل ترکیبی ریلی و جاده‌ای محصولات خود در سطح کشور و بین‌الملل، از جمله اهداف آینده این مجموعه می‌باشد.

قیمت تیرآهن ظفر بناب

تیرآهن ظفر بناب

تیرآهن ‌های کارخانه ظفر بناب از نوع بال‌ پهن موازی نیمه سبک می‌باشند و در اندازه‌های ۱۲ تا ۲۷ میلی‌متر، طبق استاندارد ۱۶۳۴۸-۱-۷ و ۱۷۹۱-۱-۲ تولید و در بازار عرضه می‌‌شوند.

تیرآهن ۱۴ ظفر بناب

وزن هر شاخه از تیرآهن ظفربناب ۱۳۰ کیلوگرم می‌باشد و به صورت شاخه ۱۲ متری به فروش می‌رود.

تیرآهن ۲۰ ظفر بناب

وزن این تیرآهن حدود ۲۴۰ کیلوگرم می‌باشد و مانند تیرآهن ۱۴ به صورت شاخه ۱۲ متری به فروش می‌رود.

قیمت تیرآهن ظفر بناب

تغییرات قیمت تیرآهن ظفر بناب مانند اکثر محصولات فولادی به صورت روزانه انجام می‌شود و به عوامل مختلفی مانند کارخانه تولید کننده، هزینه انرژی، حمل و نقل، قیمت مواد اولیه و نوسانات ارزی بستگی دارد. در لیست زیر قیمت تیرآهن ظفر بناب در بازار در سایز‌های مختلف موجود می‌باشد. این لیست به صورت روزانه توسط کادر فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود.

خرید تیرآهن ظفر بناب

برای خرید تیرآهن ظفربناب و یا سایر محصولات فولادی می‌توانید از طریق وبسایت فولادینو و یا تماس با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰۰۲۱ اقدام کنید. تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشد.