لوگو تیرآهن شاهین بناب

قیمت تیرآهن شاهین بناب

شرکت فولادی صنعت بناب که با نام تجاری شاهین بناب شناخته می‌شود و فعالیت می‌کند در سال ۱۳۸۳ و در زمینی به مساحت حدودی ۴۰ هکتار تاسیس و شروع به کار کرد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات فولادی می‌باشد که از چندین شرکت مختلف و دو زیرمجموعه اصلی ذوب و نورد تشکیل شده است. محصولات کارخانه شاهین بناب و به خصوص تیرآهن آن با توجه به اهداف و چشم‌انداز‌های این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و با توجه به استاندارد‌های روز تولید می‌شوند. علاوه بر کیفیت و تنوع محصولات، عواملی مانند دسترسی  آسان به جاده اصلی، خط راه‌آهن، خطوط انتقال آب و گاز و نیروگاه برق اختصاصی از جمله عواملی می‌باشند که کارخانه شاهین بناب را به یکی از محبوب‌ترین کارخانجات ایران تبدیل کرده است.

قیمت تیرآهن شاهین بناب

تیرآهن شاهین بناب

تیرآهن‌های شاهین بناب  دارای استاندارد IPE بوده و در دو سایز ۱۴ و ۱۶ در بازار موجود می‌باشند.

تیرآهن ۱۴ شاهین بناب

در ستون، خرپا و پوشش سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، طول هر شاخه از آن ۱۲ متر و وزن هر شاخه حدود ۱۲۴ کیلوگرم می‌باشد. 

تیرآهن ۱۶ شاهین بناب

تیرآهن ۱۶ شاهین بناب مانند تیرآهن ۱۴، طول هر شاخه از آن ۱۲ متر بوده و وزن آن حدود ۱۶۰ کیلوگرم می‌باشد.

قیمت تیرآهن شاهین بناب

قیمت تیرآهن شاهین بناب و به طور کلی سایر تیرآهن‌های عرضه شده در بازار به صورات روزانه تغییر می‌کند و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به هزینه انرژی مصرف شده توسط کارخانه، سایز تیرآهن، مواد اولیه، روش تولید و کارخانه تولید‌کننده و موارد اینچنینی اشاره کرد. کادر فولاد سازان راه ابریشم در جدول زیر لیست قیمت تمامی سایز‌های تیرآهن شاهین بناب را جمع‌اوری کرده و در اختیار شما قرار داده است. این لیست به صورت  روزانه به روز رسانی می‌شود.

خرید تیرآهن شاهین بناب

خرید تیرآهن شاهین بناب به راحتی از طریق مسیر‌های تعیین شده در وبسایت فولادینو امکان پذیر می باشد. شما همچنین می‌توانید جهت مشورت با کارشناسان فولادینو و یا داشتن هرگونه سوال در مورد تیرآهن شاهین بناب و یا تیرآهن‌های سایر کارخانه‌ها، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و به گفت و گو بپردازید.