لوگو ورق سیاه فولاد مبارکه

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در سال 1360 در زمینی به مساحت 35 کیلومتر مربع تاسیس شد. امروزه این کارخانه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مجموعه‌های صنعتی کشور شناخته می‌شود و یکی از محصولات محبوب تولید شده توسط این کارخانه انواع ورق‌ است. قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه به علت سادگی در تولید و عدم نیاز به ساخت ورق در ضخامت‌های پایین، معمولا از تمامی ورق‌های مشابه کمتر است و این امر در کنار بالا بودن استاندارد و مقاوم بودن ورق‌های حاصله در برابر فشار و ضربه، تقاضای بالایی را در بازار به وجود آورده است. مجموع این دلایل باعث شده قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق در بازار شناخته شود.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

ورق سیاه فولاد مبارکه

ساخت ورق سیاه فولاد مبارکه یا همان ورق گالوانیزه گرم، از طریق نورد گرم انجام می‌شود. ورق سیاه فولاد مبارکه از دو فولاد A31 و A101 تولید شده و استاندارد رعایت شده در آنها، استاندارد DIN آلمان است. قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان با توجه به ابعاد و اندازه مدنظر محاسبه می‌گردد و این محصول به صورت رول، شیت فابریک و یا برش‌خورده قابل تهیه است. ورق سیاه فولاد مبارکه در ضخامت‌های متنوعی از 2 تا 15 میلی‌متر تولید شده و عرض تمامی ورق‌های این کارخانه معمولا 1500 میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.در ادامه این مطلب علل تاثیرگذار بر قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه را بررسی کرده و آسان‌ترین راه خرید این محصول محبوب را معرفی می‌کنیم.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان تحت تاثیر عوامل متفاوتی بوده و خود بر قیمت سایر محصولات فولادی تاثیر می‌گذارد. از جمله عوامل موثر بر قیمت ورق فولاد مبارکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرخ ارز
  • نرخ تورم
  • میزان عرضه و تقاضا
  • قیمت روز آهن در ایران و جهان
  • هزینه حمل‌ونقل
  • رونق صنایع وابسته به ورق سیاه

همچنین قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه مانند دیگر ورق‌ها با توجه به وزن،ابعاد و اندازه‌های آن محاسبه می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از مشخصات و قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان به وبسایت فولادینو مراجعه نمایید.

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه

خرید ورق سیاه فولاد مبارکه به سادگی از طریق سایت فولادینو امکان‌پذیر است. در جداول ارائه شده در سایت شما می‌توانید قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه را چک کرده و پس از انتخاب ورق مناسب، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین ما در مجموعه فولاد سازان راه ابریشم با ارائه مشاوره خرید و قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه همراه شما هستیم و شما عزیزان می‌توانید با شماره 66200200-021 تماس حاصل کرده و از راهنمایی‌های کارشناسان مجموعه بهره ببرید.