لوگو میلگرد تیکمه داش

قیمت میلگرد تیکمه داش

این مجموعه در سال ۱۳۹۱ در شهرک صنعتی تیکمه داش تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است و با ظرفیت تولید سالیانه ۳۶۰ هزار تن در سال به فعالیت خود ادامه می‌دهد. با شروع فعالیت‌های  شرکت فولاد کاوه تیکمه داش، بستر مناسبی برای به اشتغال رسیدن حدود ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۲۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم فراهم شده است،‌ در واقع همین مبحث اشتغا‌‌‌ل‌زایی یکی از اهداف مهم این شرکت بوده که به وقوع پیوسته است. از اهداف آینده این شرکت می‌توان به افزایش تولید سالیانه به ۶۰۰ هزار تن و همچنین تولید محصولات جدیدی مانند ورق استیل،‌ انواع پروفیل‌ها، لوله‌های  صنعتی و غیره اشاره کرد. 

قیمت میلگرد تیکمه داش

میلگرد تیکمه داش

میلگرد‌‌ آجدار و ساده در گرید های A1 تا A4 از محصولات اصلی مجموعه فولاد کاوه تیکمه داش به شمار می‌آیند که از سایز ۸ تا ۳۲ میلی‌متر و براساس استاندارد ملی ۳۱۳۲  تولید می‌شوند. SFK علامت منحصر به فرد این شرکت است که بر روی محصولات آن درج می شود و از این طریق قابل شناسایی می‌باشد.
با توجه به قیمت مناسب و همچنین موقعیت جغرافیایی این مجموعه و نزدیکی با قسمت های مرزی شمال و شمال غربی کشور،‌ میلگرد تیکمه داش از محبوبیت بالایی در ایران و همچنین بین کشورهای همسایه به عنوان محصول صادراتی برخوردار می‌باشد.

قیمت میلگرد تیکمه داش

قیمت میلگرد تیکمه‌ داش مانند محصولات سایر شرکت‌ها هر روز دچار تغییرات می‌شود و به فاکتور‌های مختلفی مانند نوسانات ارزی، قیمت مواد اولیه، حمل‌‌و‌نقل و غیره بستگی دارد. شما می‌توانید با استفاده از جدول قیمت میلگرد که توسط تیم فولادینو آماده شده است و به صورت روزانه به روز‌رسانی می‌شود از قیمت میلگرد‌های این شرکت با توجه به سایز و گرید‌های مختلف آگاه شوید و از این لیست استفاده کنید.