لوگو میلگرد فایکو

قیمت میلگرد فایکو

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در بازار فولاد ایران با نام تجاری فایکو نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین و برترین شرکت‌های فولادی تولید محصولات صنعتی و ساختمانی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و در استان مازندران، ۱۵ کیلومتری جاده ساری به مشهد واقع شده است. ظرفیت تولید سالانه کارخانه فولاد البرز ایرانیان حدود ۱٫۵ میلیون تن می‌باشد که به واسطه این ظرفیت تولیدی بالا،‌ نه تنها بازار ایران را پوشش می‌دهد‌، بلکه توانسته است محصولات خود را به کشور‌هایی مانند عراق،‌ ترکمنستان، گرجستان و ترکیه نیز صادر کند و در بازار جهانی نیز فعالیت مناسبی داشته باشد. تنوع محصولات شرکت فولاد البرز ایرانیان بسیار بالا می باشد و علاوه بر میلگرد‌‌های ساده و آجدار، محصولات دیگری  مانند انواع تیر‌آهن، ناودانی و نبشی نیز در این کارخانه تولید می‌شوند.

قیمت میلگرد فایکو

میلگرد فایکو

محصولات تولیدی شرکت فولاد البرز ایرانیان داری تنوع بسیار زیادی می‌باشند که این تنوع شامل حال میلگرد فایکو نیز می‌شود. میلگرد‌ آجدار و ساده فایکو در سایز‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر و در گرید‌های A1، A2 و A3 موجود می‌باشند و تحت استاندارد ملی ۳۱۳۲ و استاندارد‌های بین المللی A615M, JISG3112, ASTM A615, DIN488 تولید می‌شوند. علامت اختصاری شرکت فولاد البرز ایرانیان، FAICO می‌باشد که این محصول را نسبت به محصولات سایرکارخانه‌ها متمایز می‌کند. از مزیت‌های شرکت فولاد البرز ایرانیان می‌توان به ایجاد خط راه‌آهن اختصاصی متصل به شبکه حمل و نقل ریلی کشور،‌ پست اختصاصی برق و گاز، دسترسی بدون مانع به آزادراه و  غیره اشاره کرد که میلگرد فایکو را به یکی از محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل کرده است.

قیمت میلگرد فایکو

اطلاع از قیمت میلگرد فایکو به دلیل محبوبیت و تقاضای بالا در بین خریداران این محصول از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد،‌ با توجه به نوسانات هرروزه قیمت میلگرد، داشتن منبعی معتبر جهت دسترسی به آخرین قیمت بازار بسیار ضروری می‌باشد.این امر در سایت فولادینو محقق شده است و لیست قیمت میلگرد فایکو که در این  صفحه موجود است، هر روز توسط کارشناسان مجموعه فولادسازان راه ابریشم، به روز رسانی می‌شود و قابل دسترسی می‌باشد.