لوگو ورق گالوانیزه تاراز

قیمت ورق گالوانیزه تاراز

کارخانه فولاد تاراز در سال ۱۳۸۷، در استان چهارمحال و بختیاری، با نام صنایع ورق‌های پوشش‌دار تاراز چهارمحال و با هدف ساخت و راه‌اندازی خطوط فولادی تاسیس شد. عملیات تجهیز کارخانه فولاد تاراز از سال ۱۳۹۰، در زمینی به متراژ ۲٫۷ هکتار آغاز گردید و در آبان سال ۱۳۹۵ به بهره‌ برداری رسید. این شرکت دارای یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین خطوط تولید ورق گالوانیزه به روش غوطه‌وری گرم با ظرفیت تولیدی ۲۶۰ هزار تن در سال می‌باشد. کیفیت بالای محصولات و اهمیت به خواسته‌های مشتریان از مهم‌ترین اهداف پرسنل و مدیران این مجموعه می‌باشد.

قیمت ورق گالوانیزه تاراز

ورق گالوانیزه کارخانه فولاد تاراز

ورق گالوانیزه تاراز در ضخامت‌های ۰٫۲۵ تا ۲ میلی‌متر و معمولا در عرض‌های ۱ و ۱٫۲۵ تولید و به بازار ارائه می‌شوند. ورق‌های گالوانیزه به دلیل تنوع بالا در ابعاد و همچنین مقاومت در برابر خوردگی داری کاربرد‌های بسیاری می‌باشند و مصارف گسترده‌ای دارند. از جمله این موارد می‌توان به ساخت کانال‌های کولر و لوازم خانگی اشاره کرد. نکته بسیار مهم در مورد استفاده از ورق‌های گالوانیزه حساسیت به خراش در این نوع ورق‌ها می‌باشد که اگر خراش روی آن‌ها ایجاد شود در همان ناحیه دچار خوردگی موضعی می‌شوند.

قیمت ورق گالوانیزه کارخانه فولاد تاراز

قیمت ورق گالوانیزه تاراز با توجه به عوامل مختلفی مانند ضخامت ورق، ابعاد ورق، میزان و خلوص پوشش مورد استفاده، وزن ورق و نوسانات ارزی دچار تغییر و نوسان می‌شود. در جدول زیر لیست قیمت ورق گالوانیزه که توسط کادر فولادسازان راه ابریشم جمع‌آوری شده است قابل مشاهده می‌باشد. این جدول به صورت روزانه به روز‌رسانی می‌شود و شما را از آخرین قیمت موجود در بازار باخبر می‌کند.

خرید ورق گالوانیزه کارخانه فولاد تاراز

شما می‌توانید برای خرید ورق گالوانیزه تاراز و همچنین محصولات مشابه به وبسایت فولادینو مراجعه کرده و به راحتی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و دریافت اطلاعات تکمیلی نیز می‌نوانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ تماس گرفته و با کارشناسان مجرب فولادینو در ارتباط باشید.