لوگو ورق کاویان

قیمت ورق کاویان

قریب به 30 سال از تاسیس کارخانه فولاد کاویان اهواز در 9 کیلومتری جاده اهواز-خرمشهر می‌گذرد و در طول این سال‌ها این کارخانه نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع ورق فولادی در بین صنعتگران مطرح کرده است و امروزه قیمت ورق کاویان به عنوان نوعی شاخص در نوسانات قیمت ورق در بازار تاثیرگذار است.این کارخانه که در سال 1372 تاسیس شد و امروزه 1 میلیون و 150 هزار تن ظرفیت تولید دارد، با تکیه بر تجهیزات به روز، دانش کارکنان خود و تبعیت از الگوی HSE، چشم‌انداز تضمین کیفیت کالا در کنار رعایت اصول محیط زیستی را محقق کرده است. شما عزیزان می‌بتوانید برای کسب اطلاع از چگونگی خرید آسان این محصول و بررسی علل نوسانات قیمت ورق کاویان در این نوشته همراه ما باشید.

قیمت ورق کاویان

ورق کاویان

از آنجایی که خواص مکانیکی یک ورق سیاه در زمان ساخت متغیر است و این امر بر کیفیت نهایی و قیمت ورق کاویان تاثیرگذار است، استفاده از تجهیزات پیشرفته، نظارت دقیق کارشناسان و بهبود و کنترل بهتر فرایند تولید برای ساخت محصولی که توان رقابت در بازارهای خارجی را داشته باشد بسیار تاثیرگذار است. 

کارخانه فولاد کاویان با بهره‌گیری از دانش مهندسان ماهر، بکارگیری تجهیزات پیشرفته و کنترل اتوماتیک خطوط تولید به وسیله دستگاه‌های هوشمند PLC خود را به یکی از باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان ورق در ایران بدل کرده است و امروزه محصولات تولیدی این کارخانه با استانداردهای جهانی تولید می‌شوند.

ورق کاویان در ضخامت‌های ۸ تا ۴۰ میلی‌متر و در ابعاد ۱٫۲۵ در ۶ و ۱٫۵ در ۶ متر تولید شده و در بازار موجود هستند. در کنار کیفیت بالا در تولید و ارائه مناسب قیمت ورق سیاه کاویان، کاربردهای گسترده‌ای که ورق کاویان در صنعت دارد محبوبیت آن را در میان مشتریان دوچندان کرده است. از جمله کاربردهای ورق کاویان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت پروفیل‌های صنعتی
  • مصارف ساختمانی
  • انتقال نفت و گاز
  • تانکرسازی
  • خودروسازی
  • کشتی‌سازی
  • صنایع سنگین فلزی

قیمت ورق کاویان

قیمت ورق کاویان مانند سایر ورق‌های موجود، روزانه دچار تغییر می‌شود. عواملی مانند حجم سفارش، نوسانات ارزی، حمل و نقل، هزینه انرژی و قیمت مواد اولیه از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت ورق کاویان هستند اما به طور کلی ورق سیاه با توجه به آسانی در تولید، قیمت پایین‌تری نسبت به سایر ورق‌ها دارد.مجموعه فولاد سازان راه ابریشم سال‌هاست به عنوان یکی از تامین‌کنندگان عمده ورق کاویان در بازار‌آهن فعال است و سابقه‌ درخشان فروش و ارائه مناسب‌ترین قیمت ورق سیاه کاویان را در کارنامه خود ثبت کرده است. در جدول زیر لیست قیمت ورق سیاه کاویان موجود است که روزانه توسط تیم فولادینو بروزرسانی می‌شود.

خرید ورق کاویان

خرید ورق کاویان به راحتی و از طریق مراجعه به وبسایت فولادینو امکان‌پذیر است. توصیه می‌شود قبل از اقدام برای خرید ورق کاویان از نوع پروژه خود اطمینان یابید، نوسانات قیمت ورق کاویان را بررسی کرده  و با مشاوره کارشناسان مجموعه فولادینو، مناسب‌ترین انتخاب را متناسب با پروژه خود انجام دهید.در صورت درخواست مشاوره خرید یا قیمت ورق کاویان یا دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷، با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس گرفته و با کارشناسان فولادسازان راه ابریشم ارتباط  برقرار کنید.