لوگو ورق سیاه گیلان

قیمت ورق سیاه گیلان

کارخانه فولاد گیلان با هدف تولید محصولات فولادی در دو بخش نورد گرم و نورد سرد، در سال 1382 در شهرک صنعتی سراوان، واقع در شمال کشور تاسیس گردید. از کارخانه فولاد گیلان به عنوان بزرگ‌ترین و اولین کارخانه نورد فولاد کشور یاد می‌شود و قیمت ورق گیلان از عوامل موثر بر قیمت ورق در بازار است. ظرفیت تولیدی کارخانه فولاد گیلان در قسمت نورد گرم حدود ۲٫۵ میلیون تن و در قسمت نورد سرد حدود ۵۰۰ هزار تن  در سال است. یکی از تولیدات مهم کارخانه فولاد گیلان انواع ورق است که شما همراهان عزیز می‌توانید قیمت ورق سیاه گیلان را در ادامه این مطلب مشاهده و مقایسه فرمایید.

قیمت ورق سیاه گیلان

ورق سیاه گیلان

ورق سیاه گیلان به عنوان یک محصول بسیار مقاوم شناخته شده و به طور کلی جزو یکی از پرکاربردترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی محسوب می‌شود. ورق سیاه گیلان در ضخامت‌های 2 الی 15 میلی‌متر ، عرض 1 و 1.25 متر و در استاندارد ST37 تولید شده و در بازار به صورت رولی عرضه می‌شوند؛ بالطبع این تفاوت در ابعاد و اندازه‌ها بر قیمت ورق سیاه گیلان تاثیرگذار است.قیمت ورق سیاه گیلان به دلیل عدم تولید این محصول در ضخامت‌های پایین و همچنین سادگی تولید معمولا پایین‌تر از دیگر ورق‌ها است و این امر در کنار عدم نیاز به تجهیزات پیشرفته و انجام عملیات ثانویه، فراگیری و کاربری‌های این محصول فولادی را در میان صنعتگران دوچندان کرده است. بیشترین کاربرد ورق سیاه گیلان در صنایع ساختمان‌سازی، ساخت پروفیل، صنایع دریایی و پتروشیمی است؛ همچنین برای ساخت انواع تانکر‌های نفتی نیز می‌توان از ورق سیاه گیلان استفاده کرد. در ادامه علل نوسانات قیمت ورق سیاه گیلان  را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت ورق سیاه گیلان

برای تعیین قیمت روز ورق سیاه گیلان پارامترهایی چون: نرخ روز ارز، تعرفات گمرکی، قیمت شمش فولادی، نرخ‌های جهانی، میزان عرضه و تقاضا و … در نظر گرفته می‌شوند. با توجه به تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار، قیمت آهن‌آلات از جمله قیمت ورق گیلان ممکن است به طور لحظه‌ای دچار تغییراتی شوند. در جدول زیر که به صورت روزانه توسط تیم کارشناسی فولاد سازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود، قیمت روز ورق سیاه گیلان و نمودار نوسانات قیمت ورق سیاه گیلان را می‌توانید مشاهده و بررسی نمایید.

خرید ورق سیاه گیلان

شما عزیزان می‌توانید بدون محدودیت در حجم سفارش، به سادگی ورق سیاه گیلان را از طریق راه‌های پیش‌بینی شده در وبسایت فولادینو تهیه نمایید. ما در مجموعه فولاد سازان راه ابریشم با ارائه مناسب‌ترین قیمت ورق سیاه گیلان و دیگر مقاطع فولادی، خریدی آسان و مطمئن را برای مشتریان خود تضمین می‌کنیم.لازم به ذکر است که برای انجام دادن یک خرید مطمئن نیاز است تا اطلاعات دقیقی از ویژگی‌ها و مشخصات ورق سیاه گیلان داشته باشیم. این ویژگی‌ها مواردی مانند قیمت ورق سیاه گیلان، سایز و ابعاد، محل بارگیری، هزینه حمل‌ونقل و … هستند. تیم مشاوران فولاد سازان راه ابریشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 17 پاسخگوی شما بوده و با ارائه مشاوره خرید و قیمت روز ورق سیاه گیلان، تجربه خریدی آسان و مطمئن را به ارمغان می‌آورند.  در صورت داشتن هرگونه مشکل و یا سوال می‌توانید از طریق شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ اقدام نمایید.