لوگو نبشی شکفته

قیمت نبشی شکفته

کارخانه فولاد کبکان مشهد در سال ۱۳۸۸ تاسیس و در ۲۰ کیلومتری جاده مشهد – قوچان و در شهرک صنعتی فناوری‌های برتر واقع شده است. البته لازم به ذکر است که فعالیت این مجموعه در این چند سال خلاصه نمی‌شود و با توجه به نوع فعالیت، به سال‌های گذشته بر می‌گردد. این مجتمع در ابتدا یک کارگاه ساده بود که با هدف تولید انواع لوازم ریخته‌گری و سنجش فعالیت خود را آغاز کرد و با تلاش و برنامه‌ریزی درست موسس این مجموعه به پیشرفت‌های قابل توجهی رسید. این کارگاه کوچک در دهه ۶۰ توانست قطعات تولیدی بسیاری از کارخانه‌های مهم و کاربردی کشور را تولید کند و از این اتفاق به عنوان نقطه اوج پیشرفت این مجموعه یاد می‌شود. در اواخر دهه ۶۰، این شرکت تصمیم به تولید انواع مقاطع فولادی گرفت و در اواسط دهه ۷۰، با تولید و ساخت انواع ماشین‌های نورد، توانست محصولات مورد نظر خود را با استفاده از ماشین‌‌آلات نوردی که توسط خود شرکت طراحی و ساخته شده بود، تولید نماید. هم‌اکنون شرکت فولاد کبکان مشهد یکی از بزرگ‌‌ترین کارخانه‌های استان خراسان به شمار می‌آید و سالانه حدود ۱۰۰ هزار تن از مقاطع فولادی کشور را تامین می‌کند.

قیمت نبشی شکفته

نبشی شکفته

نبشی شکفته مشهد از نوع بال مساوی بوده و در سایز‌های مختلف و به طول ۶ متر تولید و در بازار عرضه می‌شود. نبشی این کارخانه از فولاد نورد گرم ساخته می‌شود و از فولاد کم کربن در تولید آن استفاده شده است. محصولات کارخانه فولاد کبکان همگی مطابق استاندارد‌های  DIN EN 10056 – ۱,۲ آلمان و استاندارد بین المللی ISO 657 – ۵ تولید می‌شوند و به منظور مقاومت این مقاطع از آبکاری گالوانیزه گرم و سرد استفاده می گردد تا در مقابل خوردگی و فرسایش احتمالی توسط  آب و هوا محافظت گردند.

قیمت نبشی شکفته

قیمت نبشی شکفته مشهد با توجه به موارد مختلفی مانند شکل ظاهری و روش‌های مختلف ساخت، متفاوت می‌باشد و به صورت روزانه دچار تغییر می‌شود. برای اطلاع از آخرین قیمت نبشی شکفته کارخانه کبکان مشهد، می‌‌توانید از جدول قرار داده شده استفاده کنید. این جدول به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی فولادینو به روز رسانی می‌شود.

خرید نبشی شکفته

شرکت فولادینو با مشخص کردن مسیر‌های بسیار آسان امکان سفارش و خرید نبشی شکفته و همچنین سایر محصولات فولادی موجود در بازار را فراهم کرده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.