لوگو پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه

شرکت نورد و پروفیل ساوه در شهر ساوه از توابع استان مرکزی، در سال ۱۳۵۴ تاسیس و با هدف تولید انواع لوله و پروفیل و با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت پروفیل ساوه  در طی سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی‌ درست و منظم توانست خطوط تولیدی خود را تجهیز و گسترش دهد و ظرفیت تولید محصولات خود را به ۲ میلیون تن در سال برساند. همچنین این شرکت با ارتقای کیفیت محصولات خود و افزایش خدمات جهت ارائه به مشتریان توانسته است علاوه بر بازار داخلی در بازار‌های خارجی نیز مشتریان خود را داشته باشد و محصولات خود را به کشور‌های مختلفی در اروپا مانند انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، در خاورمیانه مانند قطر کویت، عراق و سایر کشور‌‌ها مانند استرالیا، کانادا و ارمنستان صادر کند.

قیمت پروفیل ساوه

پروفیل ساوه

انواع قوطی‌های مربع و مستطیل ساختمانی در در استاندارد DIN 2395 و EN 10219-2، انواع پروفیل‌های فرم دار صنعتی در ضخامت‌های ۱٫۵ الی ۴ میلی‌متر، پروفیل‌های درب و پنجره در ضخامت ۰٫۹ تا ۲ میلی‌متر و در ابعاد ۷ تا ۸۳ میلی‌متر، لوله‌های صنعتی و لوله‌‌های فولادی گاز خانگی و آبرسانی از جمله محصولات کارخانه پروفیل ساوه می‌باشند که بر اساس کاربرد‌های متفاوتشان و بعضی مواقع در اندازه‌های سفارشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت پروفیل ساوه

قیمت پروفیل ساوه به فاکتور‌های زیادی بستگی دارد. یکی از فاکتور‌هایی که به صورت مستیم در این زمینه نقش دارد کیفیت پروفیل تولید شده در خط تولید می‌باشد. علاوه بر این فاکتور، کارگاه تولید‌کننده پروفیل، ضخامت و ابعاد پروفیل، هزینه‌های مربوط به حمل و نقل، انبارداری، انرژی از جمله سایر عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل ساوه می‌باشند. با تلاش تیم پشتیبانی مجموعه فولادسازان راه ابریشم، آخرین قیمت پروفیل در انواع و اندازه‌های مختلف، در جدول زیر قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد. این جدول به صورت روزانه، به‌روزرسانی می‌شود.

خرید پروفیل ساوه

شرکت فولاد سازان راه ابریشم امکان خرید و فروش انواع پروفیل‌های ساوه را بدون محدودیت در حجم سفارش دارا می‌باشد. جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره انواع پروفیل می‌توانید با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰–۰۲۱ تماس برقرار کنید. اپراتور‌های فولادینو از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.