لوگو نبشی ناب تبریز

قیمت نبشی ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز در سال ۱۳۸۲ و با همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور ایران و ترکیه به ثبت رسید. فرایند تجهیز و نصب  خطوط تولید این کارخانه از ابتدای سال ۱۳۸۳ شروع و تقریبا پس از یک سال به اتمام رسید و تولید آزمایشی محصولات این کارخانه از تابستان ۱۳۸۴ شروع شد. محصولات این کارخانه براساس معیار‌های روز جهان ساخته شده‌اند و با توجه به این ویژگی، تولیدات این کارخانه در تمامی نقاط کشور طرفداران زیادی را برای خود ایجاد کرده است. کارخانه فولاد ناب تبریز در زمینی به مساحت حدودی ۶۰ هزار متر مربع و در ۳۵ کیلومتری غرب تبریز واقع شده است. در سال ۱۳۸۴ فاز اول این مجموعه شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۹ فاز دوم آن تحت عنوان مجتمع نورد ناب تبریز آماده به کار شد. این مجموعه با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن، یکی از بزرگترین کارخانه‌های فعال ایران در زمینه تولید مقاطع فولادی می‌باشد.

قیمت نبشی ناب تبریز

نبشی ناب تبریز

محصولات کارخانه ناب تبریز شامل انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن می‌باشند. نبشی‌ ناب تبریز از مهم‌ترین محصولات این کارخانه به شمار می‌آید که به صورت نبشی‌های بال مساوی سبک در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و دارای حداقل تلرانس می‌باشد. علاوه بر موارد گفته شده خاصیت‌های مکانیکی این نبشی‌ها نیز مطابق استاندارد‌های مختلف بین‌المللی و ملی مانند استاندارد ملی شماره ۱-۱۳۹۶۸، استاندارد روسی ۸۵۱۰ و استاندارد اروپایی ۱-۱۰۰۵۶ مورد تایید قرار گرفته‌اند.

قیمت روز نبشی ناب تبریز

قیمت نبشی ناب تبریز بر اساس عوامل مختلفی مانند شکل ظاهری نبشی‌ و روش ساخت، متفاوت و گسترده می‌باشد. علاوه بر موارد گفته شده عواملی مانند نرخ ارز، ابعاد و ضخامت نبشی نیز می‌تواند در قیمت روز نبشی ناب تبریز تاثیرگذار باشد. در جدول زیر لیست قیمت نبشی ناب تبریز در ابعاد مختلف آورده شده است. این لیست هر روزه توسط کادر پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم بروزرسانی می‌شود.

خرید نبشی ناب تبریز

خرید نبشی ناب تبریز به سادگی و از طریق مسیرهای مشخص‌شده در وبسایت فولادینو امکان‌پذیر است. نداشتن محدودیت در حجم سفارش و تحویل محصولات در کمترین زمان ممکن از ویژگی‌های شرکت فولادینو می‌باشد که خرید از این شرکت را تضمین می‌کند. جهت دریافت مشاوره و خرید سایر محصولات فولادی می‌توانید از روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱تماس حاصل فرمایید.