لوگو میلگرد آناهیتا

قیمت میلگرد آناهیتا

این کارخانه در سال ۱۳۸۹ و در شهرک صنعتی استان گیلان فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در سال ۹۲ اقدام به تغییر و تجهیز کردن خطوط خود کرده و پس از تلاش‌های بسیار و پشت سر هم، توانست تولید انبوه خود را پس از سه سال آغاز کند. کارخانه فولاد آناهیتا با توجه به بکارگیری نیروهای متخصص و روش‌های نوین مدیریت و کنترل کیفی توانست به عنوان طرح صنعتی نمونه کشور انتخاب شود، همچنین کارخانه آناهیتا تنها شرکت فولادی‌ای است که توانسته نشان ملی و لوح پنج ستاره صنعت و معدن را در کشور دریافت کند.
با توجه به تاسیس ناوگان حمل و نقل اختصاصی این شرکت به نام آرمان بار گیل جهت کوتاه تر کردن مدت زمان تحویل سفارش و همچنین سرعت بخشیدن به آن، میلگرد آناهیتا به یکی از پرطرفدارترین میلگردهای موجود در بازار تبدیل شده است.

قیمت میلگرد آناهیتا

میلگرد آناهیتا

در میان گریدهای مختلف موجود در بازار میلگرد ایران، دو نوع گرید A2 و A3 به دلیل پرکاربرد بودن در ساختمان سازی از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشند. کارخانه میلگرد آناهیتا یکی از فعالترین کارخانه‌های موجود برای تولید این دو نوع گرید می‌باشد که محصولات فولادی خود را طبق استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ و استاندارد GOST 5781 روسیه تولید و در بازار عرضه می‌کند.
توجه به استانداردهای موجود توسط کارخانه فولاد آناهیتا باعث شده است که کیفیت ساخت میلگردها، مقدار گیرایی ان‌ها در بتن با توجه به زاویه آج و پهنای آج و همچنین مقاومت آن‌ها در بازار ایران تضمین شده باشد و اطمینان مشتریان را جلب کند.

قیمت میلگرد آناهیتا

قیمت میلگرد آناهیتا مانند سایر میلگردهای موجود در بازار، دچار نوساناتی ناشی از شرایط اقتصادی کشور می‌باشد. هزینه‌های مرتبط با انرژی، شرایط بازار ارز و قیمت مواد اولیه از جمله مواردی هستند که در این تغییرات نقش دارند. در جدول زیر، لیست تمامی میلگردهای تولید شده در کارخانه آناهیتا موجود است. این لیست هر روزه توسط کادر پشتیبانی فولادینو، به روز رسانی می‌شود.