لوگو تیرآهن ماهان

قیمت تیرآهن ماهان

شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از شرکت‌های محبوب در زمینه تولید تیرآهن می‌باشد که در بازار داخلی به خوبی مطرح شده است و به عرصه محصولات خود می‌پردازد. این شرکت در سال ۱۳۸۹، در شهرک صنعتی جنت‌آباد که در نزدیکی تهران واقع شده است، تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. کارخانه پروفیل ماهان علاوه بر تیرآهن که محصول اصلی این کارخانه به شمار می‌آید، محصولات دیگری مانند انواع پروفیل، لوله، نبشی و ناودانی نیز تولید می‌کند. تمامی محصولات این کارخانه به منظور جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی با علامت اختصاری PSM در بازار عرضه می‌شوند و قابل شناسایی می‌باشند.

قیمت تیرآهن ماهان

قیمت تیرآهن ماهان

قیمت تیرآهن ماهان مانند سایر تیرآهن‌های موجود در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به این عوامل دچار تغییر می‌شود. از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت تیرآهن ماهان می‌توان نوسانات قیمت ارز، حجم سفارش، هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، ابعاد تیرآهن و سیار موارد اشاره کرد. در جدول زیر قیمت تیرآهن ماهان در اندازه‌های مختلف آورده شده است. این جدول به صورت روزانه توسط کادر فولادسازان راه ابریشم به روز می‌شود و آخرین قیمت بازار در اختیار شما قرار داده می‌شود.
تیرآهن‌های ماهان جزو محصولات پرطرفدار بازار بوده که  در سه سایز ۱۴، ۱۶ و ۱۸ موجود می‌باشند.

قیمت تیرآهن ۱۴ ماهان

وزن تیرآهن ۱۴ ماهان حدود ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد و به عنوان اساسی‌ترین پروفیل ساختمانی شناخته می‌شود.

قیمت تیرآهن ۱۶ ماهان

وزن تیرآهن ۱۶ ماهان حدود ۱۶۷ کیلوگرم بوده و به صورت شاخه‌ای به فروش می‌رود.

قیمت تیرآهن ۱۸ ماهان

تیرآهن ۱۸ ماهان به عنوان تیر اصلی و ستون در اسکلت‌های فلزی استفاده می‌شود و وزن آن ۱۹۸ کیلوگرم می باشد.

خرید تیرآهن ماهان

خرید تیرآهن ماهان و سایر تیرآهن‌ها موجود در بازار از طریق وبسایت فولادینو به راحتی امکان پذیر می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا گفت و گو با تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. عدم محدودیت در حجم سفارش، سرعت بالای تحویل و تنوع بالای محصولات فولادینو را به یکی از مطمئن‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه تبدیل کرده است.