لوگو پروفیل علویجه

قیمت پروفیل علویجه

تعاونی فولاد علویجه در سال ۱۳۷۴، در اصفهان و در شهرک صنعتی علویجه با هدف اولیه تولید انواع لوله و پروفیل تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول این مجموعه با هدف تولید پروفیل باز و با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن شروع به کار کرد، فاز دوم این مجموعه با نصب ماشین‌آلات جدید و با هدف تولید انواع لوله، پروفیل و قوطی‌های مربع و مستطیل راه اندازی گردید و ظرفیت تولید خود را افزایش داده و به ۴۲ هزار تن رساند. فاز سوم  نیز با تولید محصولات فولادی توانست ظرفیت تولید سالانه کارخانه فولاد علویجه را به مقدار ۲۰۰ هزار تن  در سال برساند. نصب یک خط تولید لوله و پروفیل پیشرفته ایتالیایی و دو خط تولید پروفیل Z و فلزی به منظور تولید محصولات فولادی از دیگر اقدامات این مجموعه جهت ارائه محصولات با کیفیت می‌باشد.

قیمت پروفیل علویجه

پروفیل علویجه

حدود ۴۰ نوع محصول مختلف در کارخانه فولاد علویجه تولید می‌شود که از جمله این محصولات می‌توان به انواع پروفیل درب و پنجره، قوطی‌های مربع در اندازه‌های ۲۰ در ۲۰ تا ۹۰ در ۹۰ و از ضخامت‌های زیر یک میلی‌متر تا ۴ میلی‌متر، قوطی‌های مستطیل در اندازه‌‌های ۱۰ در ۲۰ و ۴۰ در ۱۰۰ و با ضخامت‌های زیر یک میلی‌متر تا ۴ میلی‌متر، چهارچوب‌های فلزی فرانسوی و طرح مکزیکی در ضخامت ۱٫۵ تا ۲٫۵ میلی‌متر، انواع پروفیل Z از سایز ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلی‌متر در ضخامت‌های ۲٫۵ تا ۴ میلیمتر، لوله‌های صنعتی و داربستی از سایز ۲۰ تا ۱۱۴ میلی‌متر و از ضخامت ۱٫۵ تا ۴ میلیمتر، قوطی‌های شش ضلعی و انواع ورق سخت اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی محصولات کارخانه فولاد علویجه در طول‌های ۳ تا ۹ متری قابل تولید و سفارش می‌باشد.

قیمت پروفیل سبک علویجه

قیمت پروفیل سبک علویجه به صورت روزانه دچار تغییر می شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به  کارخانه تولیدکننده پروفیل، خطوط تولید، ابعاد و نوع پروفیل، هزینه نگهداری، هزینه حمل و نقل و نوسانات ارزی کشور اشاره کرد. 

خرید پروفیل علویجه

خرید انواع پروفیل علویجه به راحتی از طریق وبسایت فولادینو امکان‌پذیر است. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت مشاوره درباره پروفیل علویجه و سایر محصولات فولادی می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰–۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و از خدمات ارائه شده توسط تیم فولادینو استفاده کنید.