لوگو میلگرد روهینا

قیمت میلگرد روهینا

مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال در سال ۱۳۸۹، در شهرستان دزفول و در زمینی به متراژ حدودی ۱۰۰ هکتار تاسیس و شروع به کار کرد. این مجموعه از دو فاز مختلف تشکیل شده است که فاز اول شامل یک واحد نورد میلگرد با نام Rebar و با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تنی در سال و فاز دوم آن شامل یک واحد ذوب و نورد پیوسته با نام میدا و با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ هزار تن می‌باشد. توجه به محیط زیست، جلب حداکثری رضایت مشتریان، توسعه خطوط تولید و فعالیت بیشتر در بازار‌های داخلی و خارجی از جمله اهداف کارخانه فولاد روهینا به شمار می‌آید.

قیمت میلگرد روهینا

میلگرد روهینا

میلگرد روهینا در دو نوع ساده و آجدار، در استاندارد‌های A1، A2، A3، A4 و در سایز‌های ۸ تا ۴۰ توسط این کارخانه تولید و در بازار عرضه می‌شوند. برای تولید میلگرد روهینا از آخرین تکنولوژی و تجهیزات استفاده شده است و محصول تولید شده دارای کیفیت بسیار مناسب، استحکام بالا و همچنین وزن سبک استاندارد می‌باشد. علامت اختصاری این کارخانه نیز ROUHINA بوده که بر روی میلگرد‌های تولیدی این مجموعه حک شده است و نشانه اصل بودن این محصول می‌باشد. 

قیمت میلگرد روهینا جنوب

قیمت میلگرد روهینا مشابه سایر میلگردهای موجود در بازار، دچار نوساناتی ناشی از شرایط اقتصادی کشور می‌باشد. هزینه‌های مرتبط با انرژی، وضعیت بازار ارز و قیمت مواد اولیه از جمله مواردی هستند که در این تغییرات نقش مهمی دارند. در جدول زیر، لیست انواع میلگردهای تولید شده در کارخانه روهینا در سایز‌های مختلف موجود است. این لیست هر روزه توسط کادر پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم، به روز رسانی می‌شود.

خرید میلگرد روهینا

خرید میلگرد روهینا از طریق مسیر‌های پیش‌بینی شده در وبسایت فولادینو به راحتی امکان‌ پذیر می‌باشد. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و یا داشتن هرگونه سوال درباره انواع میلگرد و یا سایر مقاطع فولادی، می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰–۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان فولادینو گفت و گو کنید.

قیمت میلگرد دزفول

جالب است بدانید که در بازار آهن و فولاد کشور، گاهی میلگرد روهینا را با نام دزفول نیز می‌شناسند که علت آن این است که کارخانه روهینا در شهر دزفول واقع شده است از این رو می‌توان گفت که در واقع قیمت میلگرد دزفول همان قیمتی است که به طور روزانه برای میلگرد روهینا گزارش می‌شود و به هیچ عنوان تفاوت قیمتی وجود نخواهد داشت.