لوگو میلگرد راد همدان

قیمت میلگرد راد همدان

کارخانه فولاد راد در سال ۱۳۹۰، در شهرک صنعتی ویان واقع در همدان تاسیس و در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولید این کارخانه حدود ۵۰۰ هزار تن در سال می‌باشد و حدود ۲۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند. ماشین آلات و تجهیزات این مجموعه همگی از شرکت‌های آلمانی و ایتالیایی تامین شده‌اند و محصولات تولیدی آن به استاندارد‌های جهانی بسیار نزدیک می‌باشد. یکی از فعالیت‌های جالب شرکت راد همدان ارائه برگه آزمایش میلگردهای تولیدی به همراه محصول و ارسال آنالیز مربوطه آن برای مشتریان بوده که با توجه به سابقه کم این کارخانه در تولید محصولات فولادی، بسیار موفقیت آمیز و قابل تقدیر می‌باشد.

قیمت میلگرد راد همدان

میلگرد راد همدان

میلگرد به عنوان محصول اصلی این کارخانه به شمار می آید که بر طبق استاندارد‌های A2، A3 و در اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر تولید و در بازار موجود می‌باشند. علامت اختصاری این شرکت نیز RAD بوده که بر روی تمامی میلگرد‌های این کارخانه حک شده و این محصول را در میان سایر میلگرد‌های بازار قابل شناسایی کرده است.

قیمت میلگرد فولاد راد همدان

شرایط ارزی کشور، قیمت مواد اولیه، کارخانه تولید کننده میلگرد، هزینه حمل و نقل، انرژی و نگهداری، سایز میلگرد و مواردی مشابه، از جمله آیتم‌های تاثیرگذار در قیمت میلگرد راد همدان می‌باشد. در جدول زیر لیست میلگرد‌های راد همدان در سایز‌های مختلف و به همراه قیمت جمع‌آوری شده است. این لیست به صورت روزانه توسط تیم فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود.

خرید میلگرد راد همدان

شرکت فولادسازان راه ابریشم امکان خرید و فروش میلگرد راد همدان را بدون محدودیت در حجم سفارش دارا می‌باشد. جهت کسب هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره انواع میلگرد می‌توانید با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰–۰۲۱ تماس برقرار کنید. اپراتور‌های فولادینو از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

وزن میلگرد راد همدان

همانطور که پیشتر نیز درباره آن صحبت کردیم، استفاده از تجهیزات ایتالیایی و آلمانی  که خود از سرآمدترین کشورهای اروپایی در عرصه فولاد می‌باشند در خطوط تولید این کارخانه، باعث شده است که میلگرد راد همدان دارای سطح استاندارد بسیار بالایی باشد که قطعا این استاندارد بالا، تاثیر خود را بر وزن میگرد راد همدان نیز خواهد گذاشت. شما می‌توانید از اینجا،  جدول وزن میلگرد راد همدان را مشاهده بفرمایید.