لوگو میلگرد حسن رود

قیمت میلگرد حسن رود

کارخانه نورد فولاد گیلان که با نام اختصاری کارخانه حسن رود نیز شناخته می‌شود یکی از کارخانه‌های فعال در زمینه تولید میلگرد در شمال کشور به حساب می‌آید. این کارخانه در سال ۱۳۸۳ تاسیس و در جاده رشت – بندرانزلی واقع شده است. ظرفیت اسمی این کارخانه نیز مقدار ۲۰۰ هزار تن در سال می‌باشد. از مهم‌ترین اهداف کارخانه میلگرد حسن رود گسترش صنعت فولاد در منطقه شمالی کشور و همچنین اشتغالزایی برای افراد بومی منطقه می‌باشد.

قیمت میلگرد حسن رود

میلگرد حسن رود

میلگرد کارخانه حسن رود از نوع میلگرد آجدار بوده و با استاندارد A2  در سایز‌های ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و با استاندارد A3 در اندازه‌های ۱۶، ۱۸، ۲۰ تولید و در بازار عرضه می‌شود. میلگرد حسن رود از کیفیت بالایی برخوردار بوده، وزن آن مطابق استاندارد ملی ۳۱۳۲ می‌باشد و به عنوان محصولی پرطرفدار در بازار ایران شناخته می‌شود.

قیمت انواع میلگرد حسن رود

قیمت میلگرد حسن رود مانند سایر میلگردهای موجود در بازار به فاکتور های مختلفی بستگی دارد.از جمله این فاکتور ها میتوان به هزینه های مربوط به حمل و نقل و انرژی، ابعاد و سایز میلگرد ها، مقاومت آن ها در برابر خوردگی و همچنین شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار ارز اشاره کرد.به همین دلیل وجود یک منبع معتبر و آگاه به قیمت روز میلگرد بسیار ضروری می باشد. تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به دلیل حضور مستقیم خود در بازار فولاد به صورت کامل در جریان آخرین تغییرات نرخ میلگرد قرار دارد. در جدول زیر لیست انواع میلگرد حسن رود با توجه به اندازه و همراه با قیمت آورده شده است. این لیست به صورت روزانه  توسط کادر فولادینو به روز رسانی می شود.

خرید میلگرد حسن رود

برای خرید و سفارش میلگرد حسن رود می‌توانید به وبسایت فولادینو مراجعه کرده و یا با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. اپراتور‌های فولادسازان راه ابریشم در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به شما می‌باشند