لوگو میلگرد آریان فولاد

قیمت میلگرد آریان فولاد

کارخانه آریان فولاد در زمینی به متراژ حدودی ۲۲۰ هزار متر مربع، در شهرستان بوئین زهرا واقع شده است و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. محصولات کارخانه آریان فولاد شامل انواع  نبشی، ناودانی، تیرآهن، ریل و میلگرد می‌یاشد که توسط این مجموعه در بازار داخلی عرضه و حتی به کشور‌های خارجی نیز صادر می‌شود. از جمله مزیت‌های کارخانه فولاد آریان ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی برای افراد بومی منطقه می‌باشد به طوری که حدود ۸۰ درصد از کارکنان آن را افراد بومی و ساکن همان منطقه تشکیل می‌دهند. 

قیمت میلگرد آریان فولاد

میلگرد آریان فولاد

میلگرد‌های کارخانه آریان فولاد از نوع آجدار و در سایز‌های ۱۰ الی ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شوند. علامت حک شده بر روی محصولات این کارخانه نیز AS-JU یا AS-CT می‌باشد که میلگرد‌های این کارخانه را نسبت به سایر میلگرد‌های موجود در بازار متمایز و قابل شناسایی می‌کند. کارخانه فولاد آریان به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته در خطوط تولید که توسط کارخانه‌های مطرح دنیا فراهم شده است، دارای محصولات بسیار با کیفیتی می‌باشد و به واسطه این کیفیت به برندی شناخته شده در خاورمیانه تبدیل شده است.

قیمت روز میلگرد آریان فولاد

قیمت میلگرد از جمله مواردی است که به واسطه عوامل تاثیرگذار بر روی خود، روزانه دستخوش تغییراتی می‌شود. نوسانات ارزی کشور، قیمت مواد اولیه، هزینه حمل و نقل و نگهداری، هزینه انرژی از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت میلگرد می‌باشند. در جدول زیر قیمت میلگرد آریان فولاد آورده شده است.

خرید میلگرد آریان فولاد

شرکت فولادینو با پیش‌بینی مسیر‌های بسیار آسان امکان سفارش و خرید تمامی محصولات فولادی موجود در بازار را فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای مشاهده سایر محصولات فولادی می‌توانید به وبسایت فولادینو مراجعه کنید.