لوگو ورق اکسین

قیمت ورق اکسین

کارخانه فولاد اکسین اهواز که به عنوان یکی از تامین‌کنندگان اصلی ورق در جنوب غربی ایران فعالیت می‌کند در سال 1384 تاسیس شد. روند بهره‌برداری از این کارخانه قریب به 4 سال به طول انجامید و نهایتا در سال 1389 مجتمع فولاد اکسین اهواز با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره‌گیری از به روزترین دستگاه‌های صنعتی وارد فاز تولید انبوه شد و امروزه ظرفیت تولید فولاد اکسین به بیش از یک میلیون تن در سال می‌رسد. در این مقاله سعی داریم با بررسی دقیق روند تولید و علل نوسانات قیمت ورق اکسین اطلاعات مبسوطی از این محصول پرکاربرد فولادی را ارائه دهیم.

قیمت ورق اکسین

ورق سیاه اکسین

شرکت فولاد اکسین اهواز با چشم‌انداز رفع نیازهای صنایع متکی به ورق‌های عریض فولادی و فرایندهای حرارتی همچون نفت، گاز، ماشین‌سازی، صنایع دریایی و تامین نیاز محصولات استراتژیک صنعت کشور تاسیس گردید. بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش صنعتگران ماهر، مسیر رشد و تعالی را برای این شرکت فراهم آورده است و ورق سیاه اکسین امروزه به عنوان یکی از محصولات اصلی، محبوب و پرکاربرد در میان صنعتگران داخلی شناخته شده است. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از به‌ روزترین قیمت ورق سیاه اکسین و ثبت سفارشات خود به وبسایت فولادینو مراجعه فرمایید.

ورق سیاه اکسین اهواز به ضخامت بالاتر از ۴۰ میلی‌متر آن شهرت دارد و عرض ورق سیاه تولیدی این کارخانه نیز ۲ متر است. در واقع این کارخانه فقط ورق سیاه ضخیم بار تولید می‌کند و در صورتی که ورق‌هایی تا عرض 4.5 متر نیاز باشد نیز فولاد اکسین توانایی تولید آن را دارد.

قیمت ورق st37 اکسین

این نوع فولاد که با استفاده از ورق سیاه اکسین ساخته می‌شود، از فولادهایی است که در ترکیب آن درصد کربن کمتری به کار رفته است. خواص ساختاری این ورق آن را برای ساخت پروفیل‌های ساختمانی و به طور کلی در صنعت ساختمان‌سازی بسیار کاربردی کرده است. به‌ روزترین قیمت ورق ST37 اکسین هر روزه در وبسایت فولادینو قابل مشاهده و در دسترس است.

قیمت ورق اکسین

به دلیل تقاضای بسیار بالایی که برای این محصول وجود دارد، قیمت ورق اکسین تاثیر مستقیمی بر بازار فولاد می‌گذارد. با توجه به اهمیت و نوسانات قیمت ورق سیاه اکسین و همچنین تقاضای بالای این محصول، داشتن منبعی معتبر برای دسترسی به لیست قیمت روزانه، نیاز ضروری مشتریان است. تیم فولاد سازان راه ابریشم به صورت روزانه لیست قیمت ورق اکسین اهواز را به روز رسانی کرده و در وبسایت فولادینو قرار داده می‌دهد و شما همراهان گرانقدر می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز ورق اکسین و دیگر مقاطع فولادی به وبسایت فولادینو مراجعه فرمایید.

خرید ورق اکسین

شما همراهان عزیز می‌توانید به راحتی خرید ورق اکسین خود را از طریق سایت فولادینو انجام دهید. مجموعه فولاد سازان راه ابریشم با تکیه بر دانش کادر مجرب خود در زمینه خرید و فروش؛ ارائه دهنده مناسب‌ترین قیمت ورق st37 اکسین اهواز در بازار است و آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. جهت رفع هرگونه ابهام در زمینه خرید ورق سیاه اکسین و مشاوره در زمینه خرید و قیمت ورق سیاه اکسین، می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره  ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل کرده و در جریان جدیدترین تغییرات قیمت ورق اکسین  قرار بگیرید.