لوگو ورق هفت الماس

قیمت ورق هفت الماس

کارخانه هفت الماس قزوین در سال ۱۳۷۵ در ۱۸ کیلومتری اتوبان قزوین- کرج، با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و دیگر مقاطع فولادی تاسیس شد. عملیات تاسیس کارخانه هفت الماس از سال ۱۳۸۰ شروع و پس از دو سال با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه در سال، به بهره‌برداری رسید. فاز اول خط تولید نورد سرد این مجموعه نیز در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده و با ظرفیت اسمی ۸۰۰ هزار تن در سال، به تولید ورق نورد سرد می‌پردازد. کارخانه هفت الماس با این حجم از تولید توانسته است حدود ۱۵ درصد از نیاز بازار داخلی را پاسخگو باشد. این شرکت همچنین حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد از محصولات خود را برای صادرات و حضور در بازار‌های جهانی آماده کرده‌ است. این کارخانه علاوه بر تولید انواع ورق‌ها محصولات دیگری مانند لوله و پروفیل نیز تولید می‌کند.

قیمت ورق هفت الماس

ورق هفت الماس

ورق اسید شویی شده، ورق نورد سرد(ورق روغنی)، ورق گالوانیزه، ورق گالوالوم و ورق رنگی از جمله محصولات کارخانه هفت الماس می‌باشند که هر کدام در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به کاربردشان در صنایع مختلفی به کار می‌روند. در ادامه به بررسی این نوع ورق‌ها می‌پردازیم.

ورق روغنی هفت الماس

ورق نورد سرد یا همان ورق روغنی هفت الماس به صورت رولی در ضخامت‌های ۰٫۱۳ الی ۲ میلی‌متر، قطر داخلی ۶۱۰ میلی‌متر و قطر خارجی ۹۰۰ الی ۲۱۰۰ میلی‌متر تولید می‌شود. وزن ورق روغنی هفت الماس نیز حداکثر ۲۵ تن و در ابعاد ۶۵۰ الی ۱۲۵۰ میلی‌متر عرض، ۱۰۰۰ الی ۴۰۰۰ طول تولید و در بازار ارائه می‌شود. از این نوع ورق در تولید لوازم خانگی، لوازم اداری، کانتینر‌ها و غیره استفاده می‌شود.

ورق گالوانیزه هفت الماس

ورق گالوانیزه هفت الماس به عنوان اصلی ترین محصول این کارخانه شناخته می‌شود که در ضخامت‌های ۰٫۳ الی ۲ میلی‌متر، عرض ۱ و ۱٫۲۵ متر و حداکثر طول ۱۲ متر، با توجه به درخواست مشتری تولید می‌شود. ورق‌ گالوانیزه هفت الماس در صنایع مختلفی مانند ساختمانی، لوازم خانگی، خودروسازی، الکتریکی و غیره به کار می‌روند.

ورق رنگی هفت الماس

ورق رنگی هفت الماس در ضخامت‌های ۰٫۲ الی ۱٫۲۵ میلی‌متر، در عرض‌های مختلف تا حداکثر ۱۲۵۰ میلی‌متر، ضخامت پوشش تا ۲۰۰ گرم بر متر مربع و در انواع رنگ‌های مختلف با توجه به نیاز و سلیقه مشتری تولید می‌شود. این نوع ورق در صنایع حمل و نقل مانند کاروان‌ها و کانتینر‌ها، صنایع فلزی مانند پارتیشن‌ها، لوازم خانگی و سیستم تهویه مورد استفاده واقع می‌شود.

قیمت ورق هفت الماس

قیمت ورق هفت الماس با توجه به نوع ورق (ورق رنگی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی)، روش تولید و عوامل دیگری مانند ضخامت ورق، حجم سفارش، حمل و نقل، نوسانات ارزی کشور، قیمت مواد اولیه و غیره هر روزه دچار تغییر می‌شود. در جداول زیر قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، قیمت ورق روغنی هفت الماس و قیمت ورق رنگی هفت الماس به صورت جدا توسط تیم فولادسازان راه ابریشم آورده شده است. این جداول به صورت روزانه به روز رسانی شده و در سایت قرار داده می‌شوند.

خرید ورق هفت الماس

خرید انواع ورق‌های هفت الماس به راحتی و از طریق مسیر‌های پیش‌بینی شده از سایت فولادینو امکان پذیر می‌باشد. شما همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات تکمیلی، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷، می‌توانید با شماره‌گیری تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ با کارشناسان فولادینو ارتباط برقرار کرده و جهت رفع مشکل خود به گفت و گو بپردازید.