لوگو تیرآهن ناب تبریز

قیمت تیرآهن ناب تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن بر اساس استاندارد‌های ملی و جهانی می‌باشد که به واسطه کیفیت بالای محصولات خود نامی نیک و شناخته‌شده در بین خریداران و مصرف‌ کنندگان در داخل کشور به دست آورده است. این شرکت در سال ۱۳۸۲ و با همکاری بخش‌های خصوصی کشور‌‌های ایران و ترکیه به ثبت رسید و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و در ۳۵ کیلومتری تبریز فعالیت خود را آغاز کرد. فاز اول این مجموعه در سال ۱۳۸۴ و فاز دوم آن نیز با نام مجتمع نورد ناب تبریز در سال ۱۳۸۹ آماده به کار شده و شروع به تولید محصولات متنوعی کردند. ظرفیت تولید کارخانه فولاد ناب تبریز حدود ۴۵۰ هزار تن در سال می‌باشد که حدود ۱۵ درصد این محصولات به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

قیمت تیرآهن ناب تبریز

تیرآهن ناب تبریز

تیرآهن‌های ناب تبریز در دو سایز کوتاه و بلند و همچنین در سایز‌های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ تولید می‌شوند.

تیرآهن ۱۴ ناب تبریز

تیرآهن ۱۴ تبریز هم به صورت کیلویی و هم به صورت شاخه‌ای در بازار موجود می‌باشد و معمولا برای ساخت سوله‌ها استفاده می‌شود. وزن آن نیز بین ۱۳۲ الی ۱۳۶ کیلوگرم متغیر می‌باشد.

تیرآهن ۱۶ ناب تبریز

تیرآهن ۱۶ ناب تبریز دارای دو اندازه کوتاه و بلند بوده که طول اندازه کوتاه آن ۶ متر و طول اندازه بلند آن ۱۲ متر می باشد. 

تیرآهن ۱۸ ناب تبریز

تیرآهن ۱۸ ناب تبریز بر اساس استاندارد IPE بوده و وزن آن حدود ۲۲۶ کیلوگرم می‌باشد.

قیمت تیرآهن ناب تبریز

با توجه به نوسانات قیمت تیرآهن ناب تبریز در بازار و تغییرات روزانه آن، داشتن منبعی معتبر برای اطلاع از قیمت در سریع ترین زمان ممکن، از نیاز‌های اساسی خریداران و مشتریان تیرآهن می‌باشد که به واسطه تلاش تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم این مشکل کاملا حل شده است و قیمت تمامی تیرآهن‌های موجود در بازار در جدول زیر آورده شده است. این جدول به صورت روزانه، به روزرسانی می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد.  

خرید تیرآهن ناب تبریز

خرید تیرآهن ناب تبریز در حجم سفارش دلخواه و در اندازه‌‌های مختلف به راحتی از طریق وبسایت فولادینو و یا تماس با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰-۰۲۱ امکان‌پذیر می‌باشد. اپراتور‌های فولادینو در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پاسخگوی شما خواهند بود.