لوگو تیرآهن فایکو

قیمت تیرآهن فایکو

شرکت فولاد البرز ایرانیان که در بازار فولاد ایران با نام تجاری فایکو نیز معروف شده‌ است، یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌‌های فعال در زمینه تولید محصولات فولادی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۹۳، در استان مازندران، ۱۵ کیلومتری جاده ساری به مشهد تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. ظرفیت تولید سالانه شرکت فولاد البرز ایرانیان حدود ۱٫۵ میلیون تن در سال می‌باشد که به واسطه این ظرفیت تولید بالا توانسته است علاوه بر بازار داخلی، در بازار خارجی نیز فعالیت‌های مناسبی داشته باشد و محصولات خود را به کشور‌های مختلف صادر کند. این کارخانه علاوه بر تیرآهن به تولید محصولات دیگری مانند نبشی، ناودانی و میلگرد نیز می‌پردازد و از تنوع نسبتا بالایی برخوردار می‌باشد. تمامی این محصولات در دو خط تولید جدا و با ظرفیت‌های ۷۵۰ هزار تن تولید می‌شوند. داشتن خط ریلی مجزا، پست اختصاصی برق و گاز و استفاده از تجهیزات به روز از جمله مزایای این کارخانه می‌باشد که منجر به تولید محصولی استاندارد و با کیفیت شده است.

قیمت تیرآهن فایکو

تیرآهن فایکو

تیرآهن‌های تولید شده توسط کارخانه فولاد البرز ایرانیان در استاندارد‌های IPE و IPN تولید می‌شوند. تیرآهن‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ فایکو نیز جزو پرطرفدارترین محصولات این کارخانه می باشد.

قیمت تیرآهن فایکو

قیمت تیرآهن فایکو هر لحظه دچار تغییر می‌شود و به موارد مختلفی بستگی دارد، در نتیجه اطلاع از قیمت روز تیرآهن قبل از خرید و سفارش این محصول ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر، که توسط کارکنان فولادسازان راه ابریشم به صورت روزانه به‌ روز رسانی می‌شود، از آخرین قیمت تیرآهن اهواز در اندازه‌های مختلف باخبر شوید. 

قیمت تیرآهن ۱۴ فایکو

تیرآهن ۱۴ فایکو از نوع IPE می‌باشد، طول هر شاخه آن ۱۲ متر بوده و به عنوان اساسی ترین پروفیل ساختمانی شناخته می‌شود که در ستون، خرپا و پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود.

قیمت تیرآهن ۱۶ فایکو

وزن هر شاخه تیرآهن ۱۶ فایکو حدودا ۱۶۵ کیلوگرم می‌باشد و وظیفه اصلی آن تحمل تنش‌های ایجاد شده از نیروی برشی و لنگر خمشی می‌باشد.

قیمت تیرآهن ۱۸ فایکو

 تیرآهن ۱۸ فایکو به عنوان ستون در ساختمان‌های اسکلت فلزی و همچنین تیرهای اصلی استفاده می‌شود و وزن هر شاخه از آن حدود ۲۱۰ کیلوگرم می‌باشد.

خرید تیرآهن فایکو

وبسیات فولادینو با توجه به ارتباط مستقیم با بازار، از آخرین و به روز ترین قیمت تیرآهن اطلاع دارد و همچنین دارای تنوع بالایی در ارائه محصولات نیز می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید تیرآهن فایکو به وبسایت فولادینو مراجعه کرده و یا از طریق شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰۰۲۱ اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

وزن تیرآهن فایکو

وزن تیرآهن فایکو بر اساس استانداردهای معین اروپایی و در استاندارد IPE تعریف می‌شود. همانطور که در صفحه وزن تیرآهن مشاهده می‌کنید، تلورانس وزنی تیرآهن فایکو بسیار کم بوده و این کیفیت تیرآهن فایکو، منجر به این شده است که این کارخانه بتواند علی رغم وجود کارخانجات تولیدی بزرگ تیرآهن، نظیر فولاد ماهان، ذوب آهن و اهواز، سهم بازار مناسبی را به خود اختصاص دهد.