لوگو پروفیل کیان پرشیا

قیمت پروفیل کیان پرشیا

شرکت کیان پرشیا در سال ۱۳۸۰، در زمینی به متراژ حدودی ۱۱ هکتار و در شهرک صنعتی شمس‌آباد استان تهران تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. از تولید انواع لوله‌­های قطور فولادی اسپیرال و لوله درز مستقیم و مقاطع پروفیل فولادی جهت مصارف آب، نفت و گاز و صنعت ساختمان می‌توان به عنوان اهداف اولیه این شرکت اشاره کرد. ظرفیت تولید سالانه این مجموعه نیز حدود ۳۰۰ هزار تن در سال بوده که شامل انواع لوله و پروفیل در اندازه و قطر‌های مختلف می‌باشد. استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته به همراه کیفیت بالای محصولات، منجر به فعالیت‌های مداوم این کارخانه در بازار داخلی و صادرات قابل ملاحظه محصولات خود به کشور‌های خارجی مانند عراق، تاجیکستان و ترکمنستان شده است.

قیمت پروفیل کیان پرشیا

پروفیل کیان پرشیا

انواع لوله‌های فولادی مانند لوله‌های آب‌رسانی، لوله‌های گازرسانی، قوطی‌های مربع و مستطیل در سایز‌های خاص و ضخامت‌های متنوع و انواع مقاطع باز و پر استفاده در ساختمان‌سازی از جمله محصولات تولیدی کارخانه کیان پرشیا می‌باشد که در بازار عرضه می‌شوند و از تقاضای بالایی نیز برخوردار می‌باشند.

قیمت پروفیل کیان پرشیا

قیمت پروفیل کیان پرشیا مانند سایر مقاطع فولادی به صورت روزانه تغییر می‌کند و به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. یکی از فاکتور‌هایی که مستقیما در این نوسان قیمت نقش دارد، کیفیت پروفیل تولید شده در خط تولید می‌باشد. علاوه بر این فاکتور ضخامت و ابعاد پروفیل تولید شده، هزینه‌های انرژی، انبارداری، حمل و نقل، کارگاه تولید کننده پروفیل و عواملی مشابه عوامل ذکر شده می‌توانند بر روی قیمت پروفیل کیان پرشیا تاثیر گذار باشند. با تلاش  مجموعه فولادسازان راه ابریشم، آخرین قیمت پروفیل کیان پرشیا در انواع و اندازه‌های مختلف، در جدول زیر قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد. این جدول به صورت روزانه، به‌روزرسانی می‌شود. 

خرید پروفیل کیان پرشیا

خرید پروفیل کیان پرشیا به راحتی و از طریق مسیر‌های پیش‌بینی شده در وبسایت فولادینو امکان‌ پذیر می‌باشد. در صورت تمایل برای دریافت مشاوره و یا داشتن هرگونه سوال درباره انواع پروفیل و یا سایر مقاطع فولادی، می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰–۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان فولدینو گفت و گو کنید.