لوگو تیرآهن کرمانشاه

قیمت تیرآهن کرمانشاه

مجتمع جهان فولاد غرب یکی از شرکت‌های برتر در زمینه تولید تیرآهن است که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۴، در ۳۵ کیلومتری کرمانشاه و در زمینی به متراژ حدودی ۶۰ هکتار آغاز شد و در سال ۱۳۸۷ با افتتاح فاز اول به بهره‌برداری رسید.  ظرفیت تولید سالانه کارخانه جهان فولاد کرمانشاه حدود ۳۰۰ هزار تن است که شامل محصولاتی نظیر تیرآهن، ناودانی و نبشی می‌شود. مقطوع بودن قیمت تیرآهن کرمانشاه یکی از علل محبوبیت این محصول در میان صنعتگران است.

قیمت تیرآهن کرمانشاه

تیرآهن کرمانشاه

تیر‌آهن‌های کارخانه جهان فولاد غرب در دو شکل تیرآهن نیم‌پهن IPE و تیرآهن عریض IPB تولید و در بازار عرضه‌ می‌شوند. پس از بهره‌برداری از فاز اول در سال 1387، تیرآهن‌ تولیدی این کارخانه در زمان کوتاهی پروانه استاندارد ملی ایران را کسب کرد و امروزه به واسطه کیفیت بالا و مناسب بودن قیمت روز تیرآهن کرمانشاه، این محصول جایگاه ویژه‌ای در میان صنعتگران دارد. قیمت تیرآهن کرمانشاه امروز تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌کند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

قیمت تیرآهن کرمانشاه

آگاهی داشتن از قیمت روز تیرآهن کرمانشاه به دلیل تاثیری که بر قیمت مسکن و اسکلت سازه دارد، همواره حائز اهمیت است. قیمت تیرآهن کرمانشاه تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون: حجم سفارش، ابعاد تیرآهن، نوسانات نرخ ارز و … تغییر می‌کند. 

قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه

تیرآهن ۱۴ کرمانشاه جزو تیرآهن‌های نسبتا سبک موجود در بازار محسوب شده و وزن آن حدود ۱۳۵ کیلوگرم است. دو فاکتور سبک بودن و پایین بودن قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه با حفظ کیفیت، این محصول را بسیار پرطرفدار کرده است.

قیمت تیرآهن 16 کرمانشاه

 وزن هر شاخه از تیرآهن 16 کرمانشاه حدودا 170 کیلوگرم است. همانطور که گفته شد یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تیرآهن کرمانشاه ابعاد و وزن آن است. بنابراین واضح است که این اختلاف در وزن و ابعاد موجب می‌شود تا قیمت تیرآهن 16 کرمانشاه همواره از قیمت تیرآهن 14 کرمانشاه بیشتر باشد.

خرید تیرآهن کرمانشاه

خرید تیرآهن کرمانشاه در تمامی سایزها از طریق وب‌سایت فولادینو امکان‌پذیر است. شما همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره درباره قیمت روز تیرآهن کرمانشاه، خرید و فروش تیرآهن کرمانشاه و همچنین تیرآهن‌های سایر کارخانه‌های موجود با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و با مشاوران فولادینو به گفت‌و‌گو بپردازید. شماره تماس ذکرشده از روز شنبه تا چهارشنبه و در ساعات ۱۰ الی ۱۷ در دسترس است.