لوگو ورق گالوانیزه کاشان

قیمت ورق گالوانیزه کاشان

کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان که از آن به عنوان اولین تولیدکننده ورق گرم گالوانیزه یاد می‌شود در سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۷۲ هکتار و در ۱۴ کیلومتری شهرستان کاشان تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرد. ورق‌های تولیدی این کارخانه به روش غوطه‌وری گرم مداوم (Hot Dip Coating) تولید می‌شوند و در واقع این روش تولید به عنوان هدف اصلی این کارخانه شناخته می‌شود. ظرفیت تولید سالانه کارخانه امیرکبیر کاشان ۱۳۰ هزار تن در سال می‌باشد. علاوه بر ورق گالوانیزه که محصول اصلی این شرکت می‌باشد ورق آنیل شده، ورق اسید شویی شده و ورق فولادی نیز سایر محصولات تولیدی کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان را تشکیل می‌دهند. از جمله مزایای کارخانه امیرکبیر کاشان که باعث محبوبیت محصولات این کارخانه شده است می‌توان به موقعیت جغرافیایی کارخانه و قرار گرفتن در مرکز کشور، دسترسی آسان به راه‌های مختلف حمل و نقل کشور و کیفیت بالای آن اشاره کرد.

قیمت ورق کاویان

ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان 

محصولات گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان در سه دسته ورق مسطح، کلاف و ورق فرم دار(مقطع سینوسی و ذوزنقه ای) تقسیم می‌شود. عرض ورق‌های مسطح امیرکبیر کاشان بین ۶۰۰ تا ۱۲۵۰ میلی‌متر، طول آن بین ۰٫۵ تا ۴ متر و ضخامت آن در محدوده ۰٫۲۵ تا ۱٫۲ میلی‌متر قرار دارد. ورق‌های فولادی نیز طول آن‌ها بین ۱٫۵ تا ۱۲ متر و ضخامت آن در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ و عرض آن بستگی عرض ورق ورودی دارد. ورق‌های گالوانیزه کاشان به دلیل ضد زنگ بودن از محبوبیت و تقاضای بالایی در میان مشتریان برخوردار می‌باشند و معمولا در ساخت کابینت، ساخت پروفیل، تولید قطعات اتومبیل و غیره  از آن‌ها استفاده می‌شود. 

قیمت ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان

عوامل مختلفی بر قیمت ورق گالوانیزه امیرکبیر کاشان تاثیر دارد، از جمله این عوامل می‌توان به درصد کیفیت ورق، وزن ورق، ضخامت ورق، کارخانه تولید کننده آن و همچنین نوسانات ارزی اشاره کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ورق گالوانیزه کاشان از جدول زیر که به  صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود استفاده کنید.

وزن ورق گالوانیزه فولاد امیرکبیر کاشان

با توجه به سابقه و تجربه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، استفاده از پرسنل با دانش و همچنین اهمیت کیفیت محصول نهایی برا این شرکت، وزن ورق گالوانیزه تولید شده بسیار نزدیک به استاندارد‌های جهانی می‌باشد. در جدول زیر وزن انواع ورق‌های گالوانیزه کاشان آورده شده است. این جدول هر روزه توسط کادر فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود.