لوگو ورق روغنی فولاد مبارکه

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

ورق روغنی نوعی از ورق فولادی است که با روش نورد سرد تولید شده و به دلیل شکل ظاهری، استفاده از روانساز در طی فرایند نورد سرد و پوشش سطح با روغن پس از تولید با این نام شناخته می‌شود. قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه با داشتن خصوصیاتی از قبیل استقامت بالا، مقاوم بودن در برابر نفوذ، شکل‌پذیری بالا، کشش‌پذیری مناسب، خصوصیات مغناطیسی و امکان پاک‌سازی راحت، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به کاربردهای فراوان و متنوعی که در صنعت دارد، از تقاضای بالایی نیز برخوردار است.

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

ورق روغنی فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه یکی از شرکت‌های پیشرو و برتر در زمینه تولید ورق‌های فولادی است که در زمینی به مساحت ۳۵ کیلومتر مربع و در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان (نزدیک شهر مبارکه) واقع شده است. ظرفیت تولید سالانه این شرکت حدود ۱۰ میلیون تن است که می‌تواند حجم بسیار زیادی از نیاز‌های بازار ایران را پوشش دهد. لازم به ذکر است کارخانه فولاد گیلان نیز در تولید ورق روغنی در بازار ایران فعال است و شما عزیزان می‌توانید علاوه بر ورق روغنی فولاد مبارکه، ورق روغنی فولاد گیلان را نیز از طریق سایت فولادینو تهیه بفرمایید.

ورق‌های روغنی کارخانه فولاد مبارکه تحت استاندارد DIN آلمان هستند و و در سه نوع St12، St13 و ST14 و همچنین در ضخامت ۰٫۳ الی ۳ میلیمتر و در عرض‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. این محصول که از جمله اصلی‌ترین محصولات تولید شده این کارخانه به روش نورد سرد است، به دلیل به روزتر بودن تجهیزات نورد سرد به نسبت نورد گرم و مناسب بودن قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه، همواره مورد توجه صنعتگران بوده است. 

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه

قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه تابع عوامل مختلفی است. ضخامت یکی از این عوامل بوده و ورق‌های روغنی با ضخامت کم، گران‌تر از ورق‌های روغنی با ضخامت بالا هستند. علاوه بر آن عواملی مانند نوسانات ارزی، هزینه حمل و نقل،‌ حجم سفارش، برند تولیدکننده و غیره هم می‌توانند در قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه تاثیرگذار باشند. شما همراهان گرانقدر مجموعه فولاد سازان راه ابریشم می‌توانید در هر زمان از طریق سایت فولادینو در جریان  قیمت روز ورق روغنی فولاد مبارکه و همچنین نوسانات قیمتی آن قرار بگیرید.

خرید ورق روغنی فولاد مبارکه

خرید ورق‌ روغنی فولاد مبارکه به راحتی و از طریق مسیر‌های ارتباطی مشخص شده برای شما مصرف‌کنندگان عزیز امکان‌پذیر است. ما در فولادینو با عرضه مناسب‌ترین قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه همراه شما هستیم و شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشورت با تیم فولادینو، از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی 17 با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش ورق روغنی فولاد مبارکه در بورس

کارخانه فولاد مبارکه  با توجه به موجودی ورق روغنی در انبار در زمانبندی معین و مشخص اطلاعیه خود را به خریداران ارسال می‌کند و محصول خود را وارد بازار بورس می‌کند. کارگزاری‌های مرتبط با توجه به میزان تقاضا در زمان‌های عرضه ورق روغنی فولاد مبارکه، مقادیر مورد نیاز را ثبت می‌کنند. پس از ثبت نهایی، شرکت تولید کننده ورق روغنی فولاد مبارکه، وظیفه تامین این کالا را برعهده دارد. 

عوامل موثر بر قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه در بورس

هیجانات بازار بورس در مورد قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه همانند سایر کالاها زیاد است. به این معنی که قیمت‌ها به صورت ساعتی و گاهی لحظه‌ای تغییر می‌کنند که به عوامل اصلی از جمله میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد؛ اما به طور خلاصه نحوه قیمت گذاری ورق روغنی فولاد مبارکه در بورس به این صورت است که در مرحله اول فروشنده قیمت پایین را اعلام می‌کند و خریداران قیمت‌های پیشنهادی خود را نیز اعلام می‌کنند. در این مزایده، بالاترین قیمتی که توسط خریدار اعلام شود، قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه بسته شده است و در آن روز ورق روغنی فولاد مبارکه با این قیمت معامله می‌شود.