لوگو ورق رنگی فولاد مبارکه

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

کارخانه فولاد مبارکه یکی کارخانه‌های پیشرو و جزو بزرگترین مجموعه‌های صنعتی کشور می‌باشد که در زمینی به متراژ ۳۵ کیلومتر مربع و در ۷۵ کیلومتر جنوب اصفهان واقع شده است. این کارخانه از دو واحد نور سرد و نور گرم با ظرفیت تولیدی ۱۰ میلیون تن در سال تشکیل شده است که حجم زیادی از نیاز‌های بازار موجود در بازار ایران را پوشش می‌دهد. محصول اصلی کارخانه فولاد مبارکه ورق می‌باشد که در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، قطعه‌سازی، لوله‌های انتقال سیالات و غیره استفاده می‌شود. این کارخانه با ایجاد ۳۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم توانسته است در زمینه اشتغال‌زایی نیز فعالیت‌های مناسبی داشته باشد.

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق رنگی فولاد مبارکه

ورق‌های رنگی کارخانه فولاد مبارکه در ضخامت‌های ۰٫۴ تا ۰٫۷ میلی‌متر، معمولا در عرض‌های ۱ و ۱٫۲۵ متر و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی  ورق‌های رنگی مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی و شکل‌پذیری مناسب  از این نوع ورق‌‌ها در موارد مختلفی مانند ساخت لوازم منزل، سربندی خانه‌ها و سوله‌های کارگاه‌ها و غیره استفاده می‌شود. 

قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه

قیمت ورق رنگی کارخانه فولاد مبارکه با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع رنگ بکار برده شده، ضخامت رنگ استفاده شده، ضخامت ورق و چگونگی فرایند رنگ‌پاشی قابل تغییر می‌باشد. همچنین این ورق به نسبت ورق گالوانیزه کارخانه فولاد مبارکه، به دلیل پشت‌سر گذاشتن سه فرایند عمده قبل از رسیدن به محصول نهایی، از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر، که توسط تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به صورت روزانه به روز رسانی می‌شود در جریان آخرین تغییرات قیمت ورق رنگی فولاد مبارکه قرار بگیرید.

خرید ورق رنگی فولاد مبارکه

با توجه به مصارف مختلف ورق رنگی فولاد مبارکه، شما می‌توانید از طریق راه‌های پیش‌بینی شده در وبسایت فولادینو، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید و همچنین در صورت دریافت مشاوره و یا پاسخ پرسش‌های خود درباره انواع ورق رنگی و یا سایر محصولات مشابه با اپراتور‌های مجموعه فولادسازان راه ابریشم در ارتباط باشید. شماره تماس ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۹ راه ارتباطی شما با مجموعه فولادینو می‌باشد.