لوگو میلگرد قائم

قیمت میلگرد قائم

شرکت قائم پروفیل رازی از شرکت‌های وابسته و زیرمجموعه شرکت جهان پروفیل پارس بوده که در زمینی به متراژ ۳۷ هزار متر مربع، در شهرک صنعتی رازی( کیلومتر ۵۵ جاده اصفهان-شهرضا) و در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. این مجموعه در دو فاز فعالیت خود را آغاز کرد که فاز اول شامل خط تولید نورد سرد با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن در سال می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسیده و شامل یک دستگاه قیچی به منظور برش دادن ورق و چهار خط تولید پروفیل و لوله می باشد. فاز دوم این مجموعه نیز شامل خط تولید نورد گرم می‌شود که در سال ۱۳۹۵ شروع به تولید میلگرد کرده و از تجهیزات و تکنولوژی روز برخوردار می‌باشد.  شما عزیزان می‌توانید در این صفحه، اطلاعات کاملی در خصوص قیمت میلگرد قائم اصفهان دریافت نمایید.

قیمت میلگرد قائم

میلگرد قائم

خط تولید نورد گرم کارخانه فولاد قائم از شمش‌های ۱۵۰*۱۵۰ میلیمتر به طول شش متر به عنوان ماده اولیه استفاده می کند و محصول آن میلگرد آجدار ترمکس با استاندارد A3 از سایز ۸ تا ۳۲ می باشد. ظرفیت تولید این کارخانه نیز در سال برابر با ۳۰۰ هزار تن در سال می باشد. برای آگاهی از قیمت میلگرد قائم امروز با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰۰۲۱ تماس برقرار نمایید.

قیمت میلگرد قائم

خرید میلگرد در تناژ بالا به صورت روزانه در بازار ایران در حال انجام می‌باشد به همین دلیل مجموعه فولادسازان راه ابریشم توانایی ارائه دقیق‌ترین قیمت میلگرد قائم متناسب با تغییرات روزانه نرخ را دارد. در جدول زیر که به صورت روزانه توسط کادر فولادینو بروزرسانی می‌شود، قیمت میلگرد قائم شهرضا در اندازه‌های مختلف موجود می‌باشد.

خرید میلگرد قائم

شما می‌توانید بدون داشتن محدودیت در حجم سفارش از طریق وبسایت فولادینو و یا شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ اقدام به سفارش و خرید میلگرد قائم و یا سایر محصولات فولادی  مورد نظر خود نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال تیم پشتیبانی فولادینو از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی و برطرف کردن مشکلات شما می‌باشند.