لوگو لوگو ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

قیمت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که به ورق شهرکرد نیز معروف است، یکی از شرکت‌های تولید کننده ورق گالوانیزه می‌باشد که محصولات آن به صورت اختصاصی در صنایع خودرو( به ویژه بدنه خودرو) مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شرکت در سال ۱۳۸۹ و در منطقه سفید‌‌دشت از توابع شهرستان بروجن به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. ظرفیت تولید کارخانه ورق چهارمحال و بختیاری در ابتدای تاسیس حدود ۳۰۰ هزار تن در سال پیش‌بینی شده بود که پس از امضای قرارداد با با شرکت ایریتکِ ایران و CMI بلژیک به عدد ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش یافت. این شرکت علاوه بر بازار داخلی تمرکز خود را بر روی بازار‌های خارجی نیز قرار داده است و محصولات خود را به کشور‌های همسایه مانند امارات، عراق، افغانستان و پاکستان نیز صادر می‌کند. شرکت ورق خودرو چهارمحال در زمینه رفع مشکل بیکاری نیز به خوبی عمل کرده و توانسته است حدود ۴۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۴۰۰۰ فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم ایجاد کند.

قیمت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

از ویژگی‌های ورق  خودرو شهرکرد میتوان به رنگ‌پذیری مناسب، فرم‌پذیری بالا، مقاومت در عین نازکی و صافی ورق بسیار بالا اشاره کرد که این کیفیت، نه تنها باعث برطرف شدن بسیاری از نیاز‌های کشور در زمینه خودروسازی شده‌است، بلکه توانسته است نقش بسیار مهمی در ایجاد تعادل در قیمت خودرو‌های داخلی نیز داشته‌باشد. ورق‌های گالوانیزه شهرکرد در ضخامت‌های ۰٫۴ الی ۲ میلی‌متر و در عرض‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۵۰ میلی‌متر تولید‌ می‌‌شوند.

قیمت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

عواملی مانند حجم سفارش، ضخامت ورق، خلوص و میزان پوشش استفاده شده در ورق، ابعاد ورق و نوسانات ارزی کشور می‌توانند در قیمت نهایی ورق خودرو شهرکرد تاثیرگذار باشند. شما می‌توانید با استفاده از جدول زیر که به صورت روزانه توسط تیم پشتیبانی فولادینو تهیه می‌شود از آخرین قیمت موجود در بازار اطلاع پیدا کنید.

خرید ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

خرید ورق گالوانیزه شهرکرد و همچنین سایر ورق‌های موجود در بازار به راحتی از طریق وبسایت فولادینو امکان‌ پذیر می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشورت با مشاورین فولادسازان راه ابریشم می‌توانید در روز‌های شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.