لوگو ورق نورد و تولید قطعات فولادی

قیمت ورق نورد و تولید قطعات فولادی

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی در سال ۱۳۴۷ تاسیس و در ۱۷ کیلومتری جاده قدیم کرج واقع شده است. هدف از بهره‌برداری این شرکت ایجاد کارخانجات ذوب و ریخته‌گری فولاد، ماشین‌سازی و ساخت تجهیزات صنعتی می‌باشد، همچنین از این شرکت به عنوان اولین تولید کننده فولاد آلیاژی نیز یاد می‌شود. در سال ۱۳۵۵ و با ایجاد کارخانه نورد گرم، ورق تخت فولادی نیز به سایر محصولات این مجموعه اضافه شد که در بازار ایران تحت عنوان ورق قطعات شناخته می‌شود. شرکت قطعات فولادی ایران امروزه به عنوان یکی از فعال‌ترین و مجهزترین شرکت‌های ساخت صنایع سنگین و پتروشیمی کشور شناخته می‌شود که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۲۰ هزار تن نورد و ۷۰ هزار تن ذوب می‌باشد.

قیمت ورق نورد و تولید قطعات فولادی

ورق قطعات

ورق تولیدی قطعات از نوع ورق سیاه می‌باشد که معمولا در ضخامت‌های ۸ الی ۲۵ میلی‌متر و در ابعاد ۱٫۲۵ در ۶ متر در بازار موجود می‌باشند. ورق سیاه به دلیل عدم نیاز به تکنولوژی خاص و پیشرفته در هنگام نورد گرم و همچنین عملیات ثانویه پس از تولید، یکی از رایج‌ترین و پرکاربرد‌ترین ورق های موجود در بازار می‌باشد. از جمله کاربرد‌های ورق سیاه قطعات می‌توان به قطعات خودرو، تجهیزات کشاورزی، بدنه تانکر‌ها، ساخت آبگرم‌کن و کولر، مصالح فلزی ساختمان و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

قیمت ورق قطعات

معمولا ورق‌های سیاه به دلیل تولید نشدن در ضخامت‌های کم و سادگی تولید از قیمت پایین‌تری نسبت به سایر ورق‌ها برخوردار می‌باشند، از جمله عواملی که مانند سایر ورق‌ها بر روی قیمت ورق سیاه نیز تاثیر می‌گذارد می‌توان به حمل و نقل، هزینه انرژی، قیمت دلار، قیمت مواد اولیه و غیره اشاره کرد. در جدول زیر لیست قیمت ورق قطعات آورده شده‌ است، این لیست به صورت روزانه توسط پرسنل فولادسازان راه ابریشم به روز‌رسانی می‌شود.

خرید ورق قطعات

برای خرید ورق قطعات دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما نخواهد بود، شما می‌توانید به راحتی و از طریق وبسایت فولادینو و یا شماره‌گیری تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ که از ساعت ۱۰ الی ۱۷ و در روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما خواهد بود، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.