لوگو میلگرد بافق یزد

قیمت میلگرد بافق یزد

یکی از بزرگترین پروژه‌های کشور، مجتمع فولاد بافق یزد می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل نزدیکی با معادن مهم کشور توانسته است پیشرفت بسیار مناسبی در طول این مدت داشته باشد. مجاورت با معادن سنگ‌آهن، موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب به نقاط مختلف کشور و جاده ترانزیت و شبکه ریلی از جمله سایر ویژگی‌های مثبت این مجموعه به شمار می‌آیند. مجتمع فولاد بافق یزد دارای ۴ واحد تولید مختلف می‌باشد که شامل کارخانه تولید مقاطع فولادی با ظرفیت سالانه ۵۵۰ هزار تن، کارخانجات ریخته گری و ذوب با گنجایش سالانه ۱ میلیون تن ذوب، واحد گندله‌سازی به میزان ۵ میلیون تن به صورت سالیانه و نورد میلگرد با ظرفیت سالانه ۵۵۰ هزار تن می‌شود. 

قیمت میلگرد بافق یزد

میلگرد بافق یزد

میلگرد بافق یزد در گرید A3 و در اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که خط تولید میلگرد بافق یزد را از سایر رقبای موجود متفاوت کرده است می‌توان به ساخت میلگردهای آجدار تک شاخه ای از سایز ۱۶ الی ۳۲، تولید میلگردهای سایز ۸ به صورت چهار شاخه و تولید میلگرد گرید سه در سایز ده به صورت سه شاخه و سایز چهارده به صورت دو شاخه ای اشاره کرد.

قیمت میلگرد ۱۴ بافق یزد

قیمت میلگرد بافق یزد به صورت روزانه دچار تغییر می‌شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. تیم فولادسازان راه ابریشم به واسطه این نوسانات به صورت روزانه اقدام به به‌روز‌رسانی لیست قیمت میلگرد می‌کند. این سایز میلگرد بافق یزد دارای اهمیت و استقبال زیادی بین مصرف کنندگان می‌باشد. علت محبوبیت میلگرد ۱۴ بافق یزد را می‌توان در خط تولید این مجموعه برای این سایز در نظر گرفت. در جدول زیر لیست قیمت میلگرد بافق یزد در اندازه‌های مختلف موجود می‌باشد.

خرید میلگرد بافق یزد

شما مشتریان عزیز جهت خرید میلگرد بافق یزد و همچنین سایر محصولات فولادی، می‌توانید از طریق وبسایت فولادینو و یا تماس با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود کنید. در فولادینو هیچ محدودیتی در حجم سفارش وجود ندارد.