لوگو میلگرد آذر امین

قیمت میلگرد آذر امین

کارخانه آذر فولاد امین از کارخانه‌های تولید کننده مقاطع فولادی و میلگرد می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ تاسیس، در منطقه تیکمه‌داش استان آذربایجان شرقی و در زمینی به مساحت حدودی ۱۴ هکتار واقع شده است. برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای شروع به کار کارخانه، در سه فاز انجام شده است که فاز اول این مجموعه احداث کارخانه نورد میلگرد و مقاطع فولادیی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن در سال می‌باشد که به بهره‌برداری رسیده، فاز دوم آن با احداث کارخانه فولادسازی با ظرفیت سالانه تولید ۴۰۰ هزار تن شمش فولادی ادامه پیدا کرده و فاز سوم آن نیز احداث کارخانه نورد میلگرد با ظرفیت تولید ۴۰۰ هزار تن در سال می‌باشد که منجر به تکمیل روند احداث کارخانه آذر فولاد امین می‌شود.

قیمت میلگرد آذر امین

میلگرد آذر فولاد امین

مهم‌ترین محصول کارخانه آذر فولاد امین، میلگرد می‌باشد که با کیفیت بسیار مطلوب و در انواع سایز‌ها تولید و در بازار عرضه می‌شود. میلگرد‌های آذر امین در سایز‌های ۸ و ۱۰ برای میلگرد‌ گرید A2 و در سایز‌های ۱۲ تا ۳۲ برای میلگرد گرید A3 تولید می‌شوند و استاندارد رعایت شده برای این محصولات INSO 3132 می‌باشد. نام تجاری شرکت آذر فولاد امین AFA STEEL می‌باشد و همین عنوان بر روی تمامی محصولات این شرکت حک شده است و آن را متمایز از دیگر محصولات کرده است.

قیمت روز میلگرد آذر فولاد امین

با توجه به تغییرات روزانه قیمت میلگرد آذر امین داشتن منبعی معتبر جهت اطلاع از آخرین قیمت بازار برای مشتریان این محصول ضروری می‌باشد. تیم پشتیبانی فولادسازان راه ابریشم به واسطه حضور مستقیم خود در بازار فولاد به صورت کامل در جریان آخرین تغییرات نرخ میلگرد قرار دارد و به عنوان منبعی معتبر شناخته می‌شود. در لیست زیر قیمت انواع میلگرد آذر امین در اندازه‌های مختلف آورده شده است.

خرید میلگرد آذر امین

خرید میلگرد آذر امین به راحتی از طریق روش‌های مشخص شده در وبسایت فولادینو امکان پذیر می‌باشد. همچنین هیچ محدودیتی در حجم سفارش محصول مورد نظر وجود ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس گرفته و با مشاوران فولادینو به گفت و گو بپردازید.