لوگو ورق قلع اندود فولاد مبارکه

قیمت ورق قلع اندود فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از جمله شرکت‌های پیشرو و بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات فولادی، به خصوص ورق‌های فولادی به شمار می‌آید. طبق آمار‌های ارائه شده توسط این شرکت، بیش از نیمی از نیاز‌های فولادی صنایع مختلف توسط این شرکت تولید می‌شود.

قیمت ورق قلع اندود فولاد مبارکه

ورق قلع اندود فولاد مبارکه

ورق قلع اندود از دیگر ورق‌های تولید شده به روش نورد سرد می‌باشد. برای تولید ورق قلع اندود، ابتدا تختال‌های اولیه به وسیله فرآیند نورد سرد به ضخامت مد نظر می‌رسند و پس از آن، توسط عنصر آلیاژی قلع، پوشش داده می‌شوند. عنصر قلع به دلیل خواص مکانیکی نسبتا ضعیف، به طور مستقیم در صنایع کاربرد چندانی ندارد اما این عنصر، توانایی تشکیل لایه محافظ از طریق ایجاد یک لایه پسیو بر روی سطح ورق را دارا می‌باشد. وجود این لایه محافظ، منجر به مقاومت به خوردگی بسیار مناسب برای ورق‌های قلع اندود می‌شود. علاوه بر کارخانه فولاد مبارکه، کارخانه توان آور آسیا نیز در زمینه تولید ورق قلع اندود فعالیت می‌کند.

مصارف ورق قلع اندود فولاد مبارکه

مصارف ورق قلع اندود با توجه به توانایی مقاومت به خوردگی آن‌ها بسیار متنوع و گسترده است. عنصر آلیاژی قلع، عنصر نسبتا سبکی به حساب می‌آید. از این رو، ورق قلع اندود، دارای وزن تمام شده‌ی کمتری نسبت به سایر ورق‌های پوشش‌دار است. وجود این خاصیت، منجر به استفاده از ورق قلع اندود در صنایع الکترونیکی و ساخت قطعات ظریف شده است. از ویژگی‌های منحصر به فرد ورق قلع اندود، می‌توان به خاصیت شکل پذیری بسیار بالا و قابلیت بازیافت صد در صدی آن اشاره کرد.

قیمت ورق قلع اندود فولاد مبارکه

قیمت ورق قلع اندود، توسط میزان پوشش قلع به کار رفته و ضخامت ورق بعد از نورد سرد تعیین می‌شود. میزان تغییرات قیمت قلع به طور مستقیم بر قیمت نهایی ورق قلع اندود تاثیر می‌گذارد. علاوه بر آن، با توجه به نوسانات اقتصادی شدید ماه‌های اخیر در بازار آهن و فولاد و هم‌چنین نرخ ارز، قیمت ورق نورد سرد نیز عاملی تاثیر گذار در این رابطه می‌باشد. لیست قیمت ورق قلع اندود در این صفحه قابل مشاهده می‌باشد. لیست قیمت ورق به طور روزانه توسط کارشناسان مجموعه فولادسازان راه ابریشم به روز رسانی می‌شود. علاوه بر آن، برای رفاه حال مصرف‌ کنندگان عزیز، متخصصین امر مجموعه فولادینو، هر هفته از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

خرید ورق قلع اندود فولاد مبارکه

خرید ورق قلع اندود از طریق مسیر‌های ارتباطی مشخص شده در این سایت به راحتی امکان پذیر است. ورق قلع اندود کارخانه فولاد مبارکه در ابعاد و ضخامت‌های مورد نیاز مصرف کننده برش خورده می‌شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. فروش ورق قلع اندود، توسط کارشناسان و متخصصان فولادینو به سرعت و با کیفیت بالا انجام می‌پذیرد. علاوه بر قیمت ورق قلع اندود سفارشی مشتری، قیمت هر کیلو ورق قلع اندود به طور روزانه در سایت فولادینو به روز رسانی می‌شود تا در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد. در صورت نیاز به هر گونه سوالات تکمیلی در ارتباط با خرید و فروش ورق قلع اندود، می‌توانید با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.