لوگو ورق A516 فولاد مبارکه

قیمت ورق A516 فولاد مبارکه

کارخانه فولاد مبارکه نامی آشنا و شناخته شده بین واحد‌های صنعتی کشور ایران به حساب می‌آید. عمده‌ترین فعالیت این کارخانه در زمینه تولید انواع ورق‌های فولادی است که علاوه بر تامین نیاز‌های بازار داخلی، به کشور‌های خارجی نیز صادر می‌شوند.

قیمت ورق A516 فولاد مبارکه

ورق A516 فولاد مبارکه

ورق A516 از جمله ورق‌های آلیاژی موجود در بازار به حساب می‌آید. وجود و بالانس عناصر آلیاژی مختلف نظیر نیکل، منجر به پایداری بسیار مناسب ورق A516 شده است. بر اساس ترکیب شیمیایی موجود و حدود عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی و پیش‌گرم سازی بر روی این ورق، می‌توان A516 را در چهار دسته عمده دسته بندی کرد. این چهار دسته در بازار آهن و فولاد ایران نیز کاملا شناخته شده هستند و خرید و فروش در آن به سادگی انجام می‌پذیرد. علاوه بر کارخانه فولاد مبارکه، شرکت اکسین اهواز نیز از شرکت‌های معروف در زمینه تولید ورق A516 به شمار می‌آید.

قیمت روز ورق A516 فولاد مبارکه

قیمت ورق A516 در جداول زیر قابل مشاهده است. همان‌طور که می‌توانید در جداول زیر بررسی کنید، لیست قیمت ورق A516 هر روزه توسط کارشناسان سایت فولادینو به روز رسانی می‌شود. مجموعه فولادسازان راه ابریشم به دلیل حمایت و پشتیبانی همه جانبه از سوی بازار آهن و فولاد، در جریان کوچکترین تغییرات قیمت ورق A516 قرار می‌گیرد و به روز ترین لیست قیمت ورق A516 را ارائه می‌کند. قیمت ورق A516 توسط عوامل مختلفی نظیر کارخانه تولید کننده ورق A516، میزان هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و نگهداری و نوسانات قیمت ارز و متعاقبا قیمت فولاد و قراضه دستخوش تغییرات دایمی می‌شود.

کاربرد ورق A516 فولاد مبارکه

کاربرد ورق A516 در صنایع جوش کاری بسیار چشم‌گیر است. ورق A516 به دلیل حضور عناصر آلیاژی پایدار کننده نظیر نیکل در ساختار خود، جوش‌پذیری بسیار مناسبی در محیط‌های تحت فشار دارد. علاوه بر آن از ورق A516 در ساخت مخازن تحت فشار نیز بسیار استفاده می‌شود چرا که تحت تنش‌ها و بارهای دینامیکی هر روزه، دیرتر دچار دفرمه شدن و تغییر شکل پلاستیک می‌شود و می‌تواند خواص خود را حفظ کرده و طول عمر بالاتری از خود نشان دهد.

خرید ورق A516 فولاد مبارکه

خرید ورق A516 هر روزه و به آسانی در سایت فولادینو انجام می‌شود. از جمله معتبرترین کارخانه‌های تولید کننده ورق A516 می‌توان به کارخانه فولاد مبارکه اشاره کرد.  لیست قیمت ورق A516 فولاد مبارکه در جداول زیر به طور مدون قرار گرفته شده است و هر روزه توسط متخصصین سایت فولادینو به روز رسانی می‌شود. در صورت رفع هرگونه سوال و ابهام در خصوص خرید و فروش ورق A516 می‌توانید با شماره ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ تماس بگیرید.