لوگو ورق A283 فولاد مبارکه

قیمت ورق A283 فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در 75 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار گرفته است. این کارخانه که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحد‌های تولید کننده فولاد در خاورمیانه یاد می‌شود با ظرفیت تولیدی 10.5 میلیون تن در سال فعالیت می‌کند.

قیمت ورق A283 فولاد مبارکه

ورق A283 فولاد مبارکه

ورق A283 در گروه ورق‌های نورد گرم قرار می‌گیرد. ورق A283 دارای عناصر آلیاژی منحصر به فرد خود می‌باشد. این ورق در دسته فولادهای کم کربن قرار دارد به همین سبب دارای شکل پذیری بسیار مناسب است. برای تولید این ورق از غلطک‌های با جنس‌های مقاوم در برابر تنش‌های خستگی استفاده می‌شود.
 برای تولید ورق A283 علاوه بر غلطک‌های استاندارد، به سیستم آبپاش بسیار دقیق و منظمی نیاز است که توانایی  خنک کردن تختال را داشته باشند تا از پارگی‌های سطح ورق جلوگیری به عمل بیاید.

قیمت ورق A283 فولاد مبارکه

قیمت ورق A283 هر روزه در سایت فولادینو قرار داده می‌شود. قیمت ورق A283 تابع عوامل متعددی است. از جمله این عوامل، می‌توان به قیمت روز عناصر آلیاژی مورد استفاده، هزینه‌های مربوط به سوخت و انرژی، هزینه حمل و نقل و هزینه‌های ناشی از تعمیر خط تولید اشاره کرد. همانطور که در لیست قیمت ورق A283 در جدول زیر قابل مشاهده است، از جمله مهم‌ترین کارخانه‌های تولید کننده ورق A283 می‌توان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و اکسین اهواز اشاره کرد.

کاربرد ورق A283 فولاد مبارکه

کاربرد ورق A283 توسط خواص فیزیکی و شیمیایی ارائه شده تعیین می‌شود. همان‌طور که از لیست قیمت ورق A283 قابل مشاهده است، ورق A283 در ضخامت‌های مختلف موجود می‌باشد و این تنوع ضخامت، منجر به کاربردهای گوناگون آن شده است. از ورق A283 در ساخت لوله‌ها و مخازن تحت فشار استفاده می‌شود. علاوه بر آن، ورق A283 به دلیل شکل پذیری و جوش پذیری مناسبی که دارد همانند ورق  A516 در جوشکاری‌های تحت فشار کارآمد و پر استفاده می‌باشد.

خرید ورق A283 فولاد مبارکه

خرید ورق A283 از طریق مسیرهای ارتباطی مشخص شده در سایت، انجام می‌شود. مجموعه فولاد سازان راه ابریشم تحت عنوان نام تجاری فولادینو، با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین شبکه‌های ارتباطی در بازار آهن و فولاد، یکی از به روزترین مجموعه‌های فعال در این زمینه است به طوری که روزانه در جریان خرید و فروش ورق A283 قرار گرفته و قیمت روز ورق A283 را با آخرین تغییرات آن در اختیار دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به هرگونه ابهام در خصوص قیمت ورق A283 می‌توانید از روز شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی  از طریق شماره تماس ۶۶۲۰۰۲۰۰ ۰۲۱ به طور مستقیم با کارشناسان فولادسازان راه ابریشم در ارتباط باشید.