لوگو ورق ST52 اکسین اهواز

قیمت ورق ST52 اکسین اهواز

کارخانه فولاد اکسین اهواز در زمینی به مساحت تقریبی 160 هکتار در سال 1384 احداث شد. البته روند تجهیز این مجموعه 4 سال به طول انجامید و در نهایت این کارخانه در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. ظرفیت تولید شرکت اکسین اهواز حدود یک میلیون تن در سال است. ورق st52 تولید شده در اکسین اهواز یکی از محبوب‌ترین محصولات این کارخانه است و این کارخانه با عرضه مناسب‌ترین قیمت ورق st52 در میان صنعتگران شناخته شده است. شما همراهان عزیز مجموعه فولادینو می‌توانید برای آشنایی بهتر با این محصول پرکاربرد و همچنین اطلاع از قیمت ورق st52 اکسین اهواز در ادامه این صفحه با ما باشید.

قیمت ورق ST52 اکسین اهواز

ورق ST52 اکسین اهواز

ورق ST52، یکی از پرکاربردترین ورق‌های موجود در صنعت ایران است. سادگی فرآیند ساخت، عدم نیاز به ضخامت‌های بسیار پایین، عناصر آلیاژی کم و در دسترس و همچنین پایینتر بودن قیمت ورق st52 اکسین نسبت به بسیاری از ورق‌های موجود در بازار، منجر به مورد پذیرش قرار گرفتن ورق ST52 اکسین اهواز در بین مصرف‌کنندگان شده است.

برای ساخت ورق ST52، ابتدا تختال اولیه حاوی عناصر آلیاژی مورد نیاز جهت تشکیل ترکیب شیمیایی مورد نظر، در قالب‌ها و کوره‌های از پیش آماده قرار می‌گیرد و سپس عملیات پیش‌گرم‌سازی بر روی آن انجام می‌پذیرد. سپس، تختال حرارت دیده از زیر غلطک‌هایی با قطر مشخص به صورت رفت و برگشتی عبور می‌کند. این روند تا جایی ادامه پیدا می‌کند که ضخامت مد نظر مصرف‌کننده حاصل شود.لازم به ذکر است که در کنار کارخانه اکسین اهواز، کارخانه فولاد مبارکه نیز یکی از نام‌های درخشان در زمینه تولید و پخش ورق st52 است. شما عزیزان می‌توانید جهت خرید ورق ST52 اکسین خوزستان یا انجام مشاوره در خصوص قیمت ورق ST52 اکسین اهواز یا مبارکه از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده در وبسایت فولادینو با ما در تماس باشید.

قیمت ورق ST52 اکسین اهواز

قیمت ورق ST52 اکسین اهواز نسبت به بسیاری از ورق‌های موجود در بازار آهن و فولاد ایران، کمتر است. قیمت روز ورق ST52 اکسین توسط فاکتورهایی نظیر ضخامت نهایی تولید شده، هزینه‌های جاری مربوط به میزان انرژی مصرفی و همچنین قیمت قراضه آهن کنترل می‌شود. مجموعه فولادسازان راه ابریشم با اتکا به پشتیبانی بسیار مناسب از سوی بازار آهن و فولاد، لیست قیمت ورق ST52 اکسین اهواز را به طور روزانه در جداولی مدون در سایت خود قرار می‌دهد؛ لذا شما عزیزان می‌توانید از طریق سایت فولادینو در جریان قیمت روز ورق ST52 اکسین اهواز قرار بگیرید.

خرید ورق ST52 اکسین اهواز

شما عزیزان می‌توانید به راحتی خرید ورق ST52 خود را از طریق سایت فولادینو انجام دهید. مجموعه فولاد سازان راه ابریشم با بهره‌گیری از کادری مجرب در زمینه خرید و فروش با ارائه مناسب‌ترین قیمت ورق st52 اکسین اهواز، آماده خدمت‌رسانی به شما مصرف‌کنندگان عزیز است. جهت رفع هرگونه ابهام در زمینه خرید ورق ST52 و مشاوره در زمینه خرید و قیمت ورق st52 اکسین اهواز، می‌توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ با شماره  ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ تماس حاصل کرده و در جریان جدیدترین تغییرات قیمت ورق ST52 اکسین خوزستان  قرار بگیرید.