لوگو میلگرد اهواز

قیمت میلگرد اهواز

کارخانه نورد کوثر اهواز،‌ یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های زیر مجموعه گروه ملی صنعتی فولاد ایران می‌باشد که در سال ۱۳۸۱ احداث و پس از تجهیز شدن در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد. از جمله محصولات این کارخانه علاوه بر میلگردهای ساده و آجدار، می توان به ناودانی،  نبشی و تسمه اشاره کرد که همگی این محصولات تحت استاندارد بین‌المللی DIN تولید می‌شوند. ظرفیت تولید سالانه این کارخانه حدود ۵۵۰ هزار تن در سال می‌باشد که توانسته است مقدار زیادی از احتیاج بازار ایران را برطرف کند.

قیمت میلگرد اهواز

میلگرد اهواز

میلگرد‌های تولید کارخانه نورد کوثر اهواز از نوع ساده وآجدار و در سه استاندارد A1، A2 و A3 هستند که میلگرد‌های ساده در سایز‌های ۱۰ الی ۵۰ میلی‌متر و میلگرد‌های آجدار در سایز‌های ۱۰ الی ۴۰ میلی‌متر تولید می‌شوند. آرم اختصاری میلگرد اهواز GCT است که این محصول را در میان دیگر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند. از جمله دلایل محبوبیت میلگرد کارخانه نورد کوثر اهواز می‌توان به نزدیکی به بازار خلیج فارس و دسترسی به بازار بین المللی، تنوع محصولات و حجم تولیدی بالا اشاره کرد که باعث جلب رضایت مشتریان شده است.

قیمت میلگرد اهواز

موارد بسیاری در قیمت میلگرد اهواز تاثیرگذار می‌باشد،‌ از جمله این موارد می‌توان به خرید به صورت شاخه‌ای یا عمده، سایز و نوع میلگرد خریداری شده، نوسانات ارزی کشور و همچنین قیمت مواد اولیه اشاره کرد. با توجه به اینکه مواد اولیه استفاده شده برای تولید میلگرد اهواز توسط خود مجموعه تولید و هزینه‌های مربوط به بارگیری و حمل و نقل مواد اولیه از این مجموعه حذف شده‌ است، میلگرد اهواز دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر محصولات بازار می‌باشد و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌است. در جدول زیر لیست قیمت انواع میلگرد‌های اهواز، که به صورت روزانه توسط تیم فولادینو به روز رسانی می‌شود آورده شده است.