لوگو میلگرد آریا ذوب

قیمت میلگرد آریا ذوب

مجتمع فولاد آریا ذوب از جمله کارخانه‌های تولید کننده میلگرد می‌باشد که در سال ۱۳۸۳ و با هدف تولید میلگرد در دو سایز ۱۶ و ۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۸۶ این شرکت به منظور تامین نیاز مشتریان و بهبود کیفیت محصولات خود شروع به تجهیز کردن ماشین‌آلات و گسترش مجموعه خود نموده و تولید میلگرد‌های A3 در سایز‌های ۱۶ تا ۲۰ را آغاز کرد و توانست ظرفیت تولید خود را به ۱۰۰ هزار تن در سال برساند. کارخانه آریا ذوب در جهت پیشرفت خود تنها به اقدامات گفته شده بسنده نکرد و در ادامه نیز با توجه افزایش تقاضای داخلی کشور و رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات فولادی با استفاده از ظرفیت حداکثری مجموعه، اقدام به تولید انواع میلگرد ساده و آجدار در تمامی سایز‌ها به روش SILIT نموده و ظرفیت تولید خود را به عدد ۳۵۰ هزار تن در سال رساند.

قیمت میلگرد آریا ذوب

میلگرد آریا ذوب

میلگرد‌های کارخانه آریا ذوب جزو میلگرد‌های باکیفیت موجود در بازار به حساب می‌آیند و در گرید‌های مختلف و با مشخصه فنی آج ۳۴۰ (A2)، آج ۴۰۰(A3) و آج ۵۰۰ (A4) در اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود. علامت اختصاری این شرکت نیز ARIA CT بوده و محصولات این کارخانه با این آرم در بازار عرضه می‌شوند و قابل شناسایی می‌باشند. در این صفحه شما می‌توانید میلگرد آریا ذوب امروز را مشاهده کرده و با سایر کارخانه‌های تولید کننده میلگرد آجدار مقایسه کنید.

قیمت میلگرد آریا ذوب اشتهارد

قیمت میلگرد آریا ذوب اشتهارد مانند سایر محصولات فولادی موجود در بازار دچار نوساناتی ناشی از شرایط اقتصادی کشور و عوامل مختلف دیگر می‌باشد. شرایط ارزی کشور، هزینه‌های مرتبط با انرژی، حمل و نقل، نگهداری، قیمت مواد اولیه و غیره از جمله مواردی به شمار می‌آیند که در قیمت روز میلگرد آریا ذوب نقش دارند. در جدول زیر که به صورت روزانه توسط کادر فولادسازان راه ابریشم بروزرسانی می‌شود، قیمت انواع میلگرد آریا ذوب در سایز‌های مختلف موجود می‌باشد.

خرید میلگرد آریا ذوب

شما می‌توانید بدون داشتن محدودیت در حجم سفارش از طریق وبسایت فولادینو و یا شماره تلفن ۶۶۲۰۰۲۰۰ –۰۲۱ اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر خود نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوال اپراتور‌های فولادینو از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ آماده پاسخگویی به شما می‌باشند.